• 0fia

    Gravid innanför tullarna Stockholm, BF hösten 2014

    Hej!

    Väntar mitt tredje barn och har BF i november. Undrar nu om det finns andra därute som också börjar bli höggravida?

    /0Fia

  • Svar på tråden Gravid innanför tullarna Stockholm, BF hösten 2014
  • 0fia

    *puffeliknuff*

    Det känns som om det börjar närma sig. Själv har jag bara 7 jobbveckor kvar. Finns ingen annan därute som också börjar bli höggravid?!

  • 0fia

    Hmm, fortsätter väl skriva lite för att se om det finns någon annan innanför tullarna....

    Jag är 36 och har två tjejer födda -10 och -12 sedan tidigare. Är så nyfiken på vad det skall bli den här gången! Maken tror på tjej och jag på kille

    Börjar känna mig rätt höggravid, dvs börjar få ont lite här och där, orken tryter och jag känner mig gruvligt otymplig!

  • 0fia

    Ett sista försök då.... Vore ju kul om någon hakade på. Har fått de två rel tätt och nu även den tredje. Massor av kompisar fick ungefär samtidigt som vi fick första och andra men den här gången är alla "klara" eller har tagit ett break. Det här med mammagrupper på MVC för flerbarnsmammor verkar inte fungera så bra så nu letar jag här helt enkelt .

    Nu i tredje trimestern börjar frågorna och längtan och bävan inför förlossningen attt dyka upp. Har nu dessutom förkylningen från helvetet på besök. Skulle varit på 40-årsfest ikväll men är hemma. Det är ju liksom lite extra jobbigt just nu....

    Håller tummarna för att någon nu dyker upp

  • 0fia

    Har nu gått på FL. Har fullt upp denna vecka men inser att denna föräldraledighet kommer att bli annorlunda än de två tidigare gångerna. Den här gången är det inte så många av mina nära vänner som är hemma och jag som längtar efter slutet-av-graviditeten prat, förlossningsprat och bebisprat! Någon därute som vill prata/hänga på fik?

  • Stina75

    Hej!

    Bor inte innanför tullarna men väl strax utanför i Bromma.

    Har varit sjukskriven mer eller mindre under den här graviditeten, just nu på heltid fram till BF i slutet av november.

Svar på tråden Gravid innanför tullarna Stockholm, BF hösten 2014