Min fru tar aldrig initiativ till sex
Vill gärna höra vem som tar initiativ till sex hos er?
Jag är gift sedan knappt 20 år sedan och har en helt underbar fru. Hon är jätteduktig med barnen och jag älskar henne verkligen. Men under våra 20 år har hon max tagit initiativ till sex 10-15 gånger. Med jämna mellanrum tar jag upp det med henne (kan bli ganska irriterad på det). Då kommer hon oftast dagen efter och vill ha sex menar hon, men jag känner att det bara är för att visa mig att hon kan ta initiativet. Hon vill egentligen inte men vill som sagt visa mig.
När vi har sex har jag alltid tyckt att hon inte verkar tycka det är särskilt skönt heller men hon säger att hon gillar det. Hon kommer ibland men bara om hon själv hjälper till. Om jag inte ber henne hjälpa sig själv så bryr hon sig inte om att det går för henne. Jag får nästan alltid känslan av att hon tycker det är skönt när det är över också.
Finns det någon man eller kvinna som känner igen sig här. Vad kan det egentligen bero på. Jag blev arg ikväll när vi skulle (på mitt intitiativ) ha ett förspel. Jag berättade en massa goa saker jag skulle göra på henne för att försöka få henne upphetsad. Men hon somnade!!!!! Faan vad tråkig man känner sig då :(