• Anonym (Fegis)

Vågar inte ha sex (riktiga tråden)

Jag är en tjej i yngre 20års åldern som förlorade min oskuld för nån månad sen med en kille jag hade dejtat lite problemet är att jag var galet nervös och rädd och han var väldigt på så jag gjorde det trots att jag var rädd. Vi hade knappt förspel eftersom han var så på och jag vågade inte säga nåt, jag tänkte att det var lika bra att få det överstökat... Såklart gjorde det jätteont men han var snäll och lyssnade på vad jag sa och tog det långsamt, sedan när det började kännas skönt för mig så kom han... Alltså inte den bästa upplevelsen för min del och antagligen inte för honom heller.

Efter sexet ställde han sig bara upp och myste inte alls, detta sårade mig då jag kände mig bara ännu sämre :( sedan var stämningen spänd men han försökte vara lite söt genom att hålla min hand men jag kände mig så dålig att jag stängde in mig i mig själv som jag gör ibland.

Jag har pratat med honom efteråt men han ser alltid till att avsluta konversationerna så jag antar att han inte är intresserad av någon vidare kontakt.

Jag hade ju helst fortsatt att ha sex med honom trots att det var så dåligt iallafall tills jag kände mig säkrare för nu känns det bara som att jag är sämst i världen :(

Nu är jag livrädd för att ha sex, och om jag träffar en annan kille vet jag inte alls vad jag ska göra, för att det kommer ju bli sex förr eller senare men jag är rädd för att det ska bli såhär igen och att de sedan inte vill vara med mig efter att vi haft sex, precis som denne killen gjorde :(

Har ni några råd på hur jag ska överkomma min rädsla och facea problemet?

Förlåt att det blev så långt men jag mår verkligen skit över det här särskilt med tanke på att det känns som att han dissar mig hela tiden nu!

Jag glömde skriva att vi antagligen kommer stöta på varandra ibland nu till hösten vad tycker ni jag ska göra då, ignorera honom? Hälsa?

Och tror ni att det är kört att han inte kommer kontakta mig? Vi har ju ändå snackat efteråt... Jag känner mig så dum som fortfarande väntar på att han ska kontakta mig men jag hoppas fortfarande...

Sorry fick starta en ny tråd för att skriva detta för man kan tydligen inte Edit poster

• Svar på tråden Vågar inte ha sex (riktiga tråden)
  • Anonym (Fegis)

Ingen? :(

• Anonym (Fegis)
    Korpen skrev 2014-08-08 11:08:59 följande:

Äh, hälsa på honom om ni råkas, inget mer.

Gå vidare och träffa en mer normal kille!

Så om han kontaktar mig igen, även om jag inte tror att han kommer göra det, ska jag strunta i honom då?

Och hur gör man för att komma över rädslan? Gå ut o ha ons eller vad?

Åh typiskt! Jag hoppas fortfarande på att han kontaktar mig igen, och jag är så rädd att han bara tycker att jag är störande :(
  • Långbenopluto

Ja, jag tycker du ska strunta i honom.

Nej, du ska inte ut o ha ons....... du ska träffa en kille som du har känslor för, då blir det bra sex

• Anonym (Lugnt)

Ta det lite mera lugnt när du träffar en ny kille så går det säkert bra. Om han är ivrig med sex får du säga som det är att du har ganska liten erfarenhet och vill komma lite längre i relationen innan ni har sex. Försök mjukstarta och var bara nära och smek varandra några gånger innan ni prövar på sex. Och gå inte med på samlag innan du känner att du verkligen har lust och är upphetsad. Många killar tycker säkert att det är lite mysigt med en tjej som har begränsad erfarenhet. De som bara är ute efter maximalt bra sex redan första gången och bara kan tänka sig erfarna tjejer är inget för dig, de får hålla sig till andra. Ha inte för bråttom med att träffa någon, vänta hellre tills du möter någon som känns rätt.

• Anonym (Fegis)
    Korpen skrev 2014-08-08 11:20:14 följande:

Ja, jag tycker du ska strunta i honom.

Nej, du ska inte ut o ha ons....... du ska träffa en kille som du har känslor för, då blir det bra sex

Åh ok men det är så svårt för jag gillade ju honom och nu känns allt bara skit! :(

Jag har aldrig gillat någon innan så det är inte så vanligt för mig men han behandlade ju inte mig på bästa sättet heller...
  • panicorion

oj jag är ledsen för dig att det skulle bli så den första gången =( du skall ju ha en kille som ser till dig och hjälper dig slappna av om du är nervös.. Detta är något man gör tillsammans inte för någon annan.
    Jag tycker du skall vara trevlig och artig och hälsa men gå inte längre håll honom på avstånd. Hitta en som kan behandla dig väl så hoppas jag att din rädsla kommer släppa.. 

• Anonym (Fegis)
    Anonym (Lugnt) skrev 2014-08-08 11:22:35 följande:

Ta det lite mera lugnt när du träffar en ny kille så går det säkert bra. Om han är ivrig med sex får du säga som det är att du har ganska liten erfarenhet och vill komma lite längre i relationen innan ni har sex. Försök mjukstarta och var bara nära och smek varandra några gånger innan ni prövar på sex. Och gå inte med på samlag innan du känner att du verkligen har lust och är upphetsad. Många killar tycker säkert att det är lite mysigt med en tjej som har begränsad erfarenhet. De som bara är ute efter maximalt bra sex redan första gången och bara kan tänka sig erfarna tjejer är inget för dig, de får hålla sig till andra. Ha inte för bråttom med att träffa någon, vänta hellre tills du möter någon som känns rätt.

Ok fast han kanske inte heller var så erfaren då han bara körde på för att få njutning själv? Eller så är han bara ego :( (han är också i min ålder...)

Jag borde nog ha sagt att jag var oskuld men jag vågade inte :/

Det är bara så svårt att gå vidare och jag orkar inte ens radera hans nr varje gång jag funderar på att göra det blir jag ledsen och gråter :( jag har aldrig varit med om nåt sånt här tidigare.

Tar det lång tid innan det börjar kännas bra igen och man inte känner sig ledsen längre? :(
  • Anonym (Fegis)
    panicorion skrev 2014-08-08 11:43:15 följande:

oj jag är ledsen för dig att det skulle bli så den första gången =( du skall ju ha en kille som ser till dig och hjälper dig slappna av om du är nervös.. Detta är något man gör tillsammans inte för någon annan.

Jag tycker du skall vara trevlig och artig och hälsa men gå inte längre håll honom på avstånd. Hitta en som kan behandla dig väl så hoppas jag att din rädsla kommer släppa.. 

Ja allt känns bara skit nu om jag hade vetat att det skulle bli såhär hade jag aldrig gått med på att träffa honom. Och det som gör mest ont är att han pratar med mig och håller konversationerna igång när jag kontaktar honom men det känns inte som att han själv kommer att kontakta mig :( hade nästan känts lättare om han sagt att han inte vill ha kontakt längre eller bara ignorerat mitt försök till kontakt...

Just nu känns det så svårt att hitta någon annan då jag verkligen snöat in mig på honom, men jag trodde att han var bra :(

Nu tror jag bara att det alltid kommer vara såhär för innan jag träffade honom träffade jag bara killar som ville ligga med mig direkt och det ville inte jag men han väntade iallafall ett tag även om han var på och han var den som behandlat mig bäst men så är han en skit som alla andra :(

Hur kan andra träffa killar som är bra medan jag bara träffar självupptagna douchebags?

Förlåt att jag skriver så mycket men det känns bättre att bara få ut allt
  • Anonym00

Hej!

Jag må låta gammeldags nu men jag är bara drygt 20 år jag med.

Enligt mig så är sex det absolut finaste som finns mellan två människor och jag tycker att det är jättesynd att man ska få det "överstökat". När man har sex med någon annan så ger man bort en del av sig själv till någon annan och därför ska man tänka efter riktigt noga på vem det blir. Jag tror på att vänta på sex ganska länge, håller han ut utan att pressa dig, så gillar han dig för den du är och inte för sexet. När du och din partner verkligen älskar varandra så kommer sexet att bli mycket bättre så du behöver inte vara rädd för det. Ett förhållande ska dessutom inte bygga på sex, sex ska bara vara en del av förhållandet. Ett annat viktigt råd är att du inte ska ha sex för någon annans skull, du ska också vela det. Folk kommer att utnyttja dig annars, du måste våga stå på dig och säga nej när det känns fel. Angående frågorna du ställer i slutet tycker jag att du borde strunta i killen. Du kan ju alltid hälsa på honom med risk för att bli ignorerad men då har du ju iallafall visat dig bättre än honom och kan då med säkerhet vara övertygad om att han inte är något att ha. Även om han hälsar tillbaka är det inte säkert att han är intresserad av att börja om ett förhållande. Mitt råd är att försöka glömma honom och spana efter andra killar, det finns miljoner av dem. Och när du hittat någon du gillar ska du se till att han är riktigt snäll.

Men valet är trots allt ditt, se bara till att vara rädd om dig.

Kram

Svar på tråden Vågar inte ha sex (riktiga tråden)