• Anonym (undrar)

sambo tänder på porrtjejer ok ?

Tycker ni det är okej om eran sambo/make/pojkvän porrsurfar? Min sambo gjorde det då sex inte blev av för vi har en liten bebis så han gick till toan med datan o körde en runk, blev lite arg då han runka till ett par som hade sex o blev tänd på tjejen, då kan han ju bli tänd på vilken tjej som helst egentligen tänkte jag... skulle ju vart okej om man tände på självaste sex akten. Vad tycker ni ?

• Svar på tråden sambo tänder på porrtjejer ok ?
  • Anonym (g)

För mig är det helt okay, jag är säker på vår relation och skulle inte ens tänka nån tanke som du gör.... 

• Anonym (undrar)

Spelar väl ingen roll om man e säker på sin relation eller inte, finns kvinnor som tror att deras relation e så perfekt med hus o barn o en trogen man sen en dag så lämnar han henne för en annan kvinna, o hur går det till helt plötsligt, jag tror det börjar med att man accepterar porrsurfandet då de tänder på andra tjejer, sen börja de kolla på andra hemsidor osv o sen ute, accepterar man så leder det till detta. Säger inte att jag har det så men har sett så mkt exempel på såndärt då kvinnor accepterar allt sånt o tänker men det e bara män o deras behov som sedan leder till att förhållande förstörs

Anonym (g) skrev 2014-08-08 11:28:34 följande:

För mig är det helt okay, jag är säker på vår relation och skulle inte ens tänka nån tanke som du gör.... 

• jonas1974

Är det inte okej för dig är det inte okej.
    Andra kanske tycker det är skönt med avlastning och vissa byter partner hejvilt.
    Men det hjälper inte dig.

• Anonym (mittliv)

Men... Alltså.. Väljer han porr framför dig så förstår jag om du blir upprörd. Men att kolla på porr som inkörsport till otrohet låter... Långsökt.

Men så tycker jag. Det hjälper inte dig kanske men så har jag ju aldrig stött på någon som tycker att porrfilm är förbjudet i ett förhållande, och tror nog att jag skulle tycka det va en fruktansvärt konstig sak att tro.

• Anonym (Lämnar)

Relationer där ena parten sätter regler för ditt å datt som inte ä det minsta relevant för förhållandet gör att den ena parten oftast väljer att lämna.

Va gör det att han i detta fallet porrsurfar? Ser verkligen inget fel i det, det ä väl dig han har sex med sen ändå. Givetvis får inte porren göra att han ersätter den mot att ej ha sex med dig.

• Anonym (M)

Hade inte brytt mig alls. Själv tänder jag på och kollar gärna på lesbiskt sex, men om en tjej skulle stöta på mig och närma sig mig på det viset i verkliga livet hade jag lagt benen på ryggen! Är bara en fantasi och alla fantasier vill man inte leva ut.

• MxMeNow

Jag bryr mig inte, kan inte riktigt se varför någon skulle bry sig om vad andra onanerar till. Det är hans privata sexliv och har inget med dig att göra.

• panicorion

det jag inte förstår är skillnaden om han skulle tända på själva sexakten eller tjejen... Det är ju inte så att han kommer blir en stalker och leta upp henne och lämna mig för det.
    varför ens kolla på porrfilm om man inte har för avsikt att se någon man anser vara attraktiv?
    personligen skulle jag aldrig kunna se en film där jag inte tänder på¨de som är med i filmen.. då kan jag sätta på en vanlig film på tv i så fall...

Min sambo tar sig tid när det finns möjlighet och ser på porr men att det skall leda till en otrohet om jag accepterar porrfilm ser jag som helt ologiskt,, snarare om jag inte ger honom möjligheten att få utlopp för sina fantasier så söker han något annat inom snar framtid..

Jag säger inte att det inte kan hända att han ska lämna mig för en annan men då handlar det ju om något annat att vi har problem i vårt samliv överlag, att han fått känslor för någon annan osv. jag tror att du kanske behöver jobba lite med din oro så att du inte blir uppäten av detta för jag kan tänka mig att det är jobbigt både för dig och din kille att behöva vakta och studera.

• Anonym (undrar)

Vi har en liten bebis som vägrade sova så då sa jag att det blir ingen sex för han skulle jobba också om nån timma så blev han ju arg o gick till toan då... inte så att han valde runk framför porr före sex med mig men det kändes ändå konstigt sen efteråt att han hade tittat på en annan tjej o kommit..

• Anonym (HeltOK)

Hejsan!

Min sambo är porrtokig.
    I vissa svaga stunder så kan det störa mig, typ när jag har PMS haha ;)

Men annars så tänker jag såhär:

Alla är vi enskilda individer med rätten att göra vad vi vill med våra kroppar - framförallt ha en mysig stund med oss själva om vi vill det!
    Om man tänder på porr så betyder ju INTE det att man vill ha massa andra tjejer!
    Det innebär bara att man gillar att titta på folk som knullar, och det är väl ingen big deal. Det är fantasier - dom kan vi aldrig förbjuda - även om vi vill.
    Acceptera att han gillar porr.
    Skitsamma, vad spelar det egentligen för roll?
    Han älskar dig =) Låt det inte sätta sig på ditt självförtroende!

Jag brukar få distans till saker genom att gå till mig själv - jag gillar ocks porr ibland. och det har ju iiiiingenting med kärleken till min sambo att göra!

Snacka med en bra killkompis som kanske kan hjälpa dig att förstå att det inte är något negativt.

Han gillar att ha skönt, och går igång på porr - So what =)

Svar på tråden sambo tänder på porrtjejer ok ?