• Anonym (Nyfiken)

Tips på lämpligt nakenbad i Sthlm

Hej!

Jag och min tjej är nyfikna på att besöka ett nakenbad i Sthlm och undrar vilket som passar oss bäst. Vi är 39 och 44 år och rätt ungdomliga. Vi kan tänka oss att vi vill ha lite "pirr" på badet och kanske inte ett rent nudistställe. Gärna lite andra par att titta på och ev lära känna. Dock inget sex på stranden, utan mer lite mer "teasing" . Inte en massa runkande gubbar helst. Googlat på lite ställe, men står mer var de finns o lite bakgrund. Hitta lite gamla trådar här men inget riktigt som gav svar.

• Svar på tråden Tips på lämpligt nakenbad i Sthlm
  • jfsebastianigen

Ågesta - om ni bor eller föredrar söder om stan.
    Välorganiserat, stort och mycket folk.

Brevik - Åkersberga
    En udde för nakenbad vid en vanlig strand med kiosk.
    Håll vänster efter 75 meter , gå via stranden eller genom skogen längs stigen.
    Er ålder och äldre besökare.
    Lite lagom med folk.

Kärsön - mest fluktare och bögar
    Älgö - långt bort och mycket fluktare/runkgubbar

Lycka till och ha så trevligt!

• JTo

Ot men jag blev nyfiken ang snacket om "runkgubbar" tar folk med sina barn på nakenbad eller är det bara vuxna där?

• ManligMan
    JTo skrev 2014-08-08 19:14:14 följande:

Ot men jag blev nyfiken ang snacket om "runkgubbar" tar folk med sina barn på nakenbad eller är det bara vuxna där?

Du tar inte barnen till Kärsön eller Älgö, dels är det klippbad och dels är det inte den stämningen som det är på Ågestabadet. På det senare brukar det vara en del barnfamiljer.
  • JTo
    ManligMan skrev 2014-08-08 19:22:55 följande:
    Du tar inte barnen till Kärsön eller Älgö, dels är det klippbad och dels är det inte den stämningen som det är på Ågestabadet. På det senare brukar det vara en del barnfamiljer.
    Ok tack för svar
  • ManligMan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-08 13:31:19 följande:

Hej!

Jag och min tjej är nyfikna på att besöka ett nakenbad i Sthlm och undrar vilket som passar oss bäst. Vi är 39 och 44 år och rätt ungdomliga. Vi kan tänka oss att vi vill ha lite "pirr" på badet och kanske inte ett rent nudistställe. Gärna lite andra par att titta på och ev lära känna. Dock inget sex på stranden, utan mer lite mer "teasing" . Inte en massa runkande gubbar helst. Googlat på lite ställe, men står mer var de finns o lite bakgrund. Hitta lite gamla trådar här men inget riktigt som gav svar.

Den kombon finns inte, där det finns nakna par med pirr finns det ensamma män. Senast vi var på Kärsön satt en kille och drog i snoppen.
  • Anonym (Nyfiken)

Tack för väldigt bra info! Exakt de svar jag ville ha

jfsebastianigen skrev 2014-08-08 19:10:58 följande:

Ågesta - om ni bor eller föredrar söder om stan.

Välorganiserat, stort och mycket folk.

Brevik - Åkersberga

En udde för nakenbad vid en vanlig strand med kiosk.

Håll vänster efter 75 meter , gå via stranden eller genom skogen längs stigen.

Er ålder och äldre besökare.

Lite lagom med folk.

Kärsön - mest fluktare och bögar

Älgö - långt bort och mycket fluktare/runkgubbar

Lycka till och ha så trevligt!

• livserfaren
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-08 13:31:19 följande:

Hej!

vill ju inflka om man vill ha pirr är väl ågesta inte mycket att hänga i julgranen, men trevlig och familjär stämning med ett stort överskott av män, skulle gärna vilja se en utjämning mellan könen, och naturligtvis trevliga människor, har själv varit där flera gånger,
Svar på tråden Tips på lämpligt nakenbad i Sthlm