• Anonym (Hjälp)

Kom det sperma innanför pessaret? Hjälp!

Hej. Igår testade jag mitt nya caya-pessar och jag trodde det satt som det skulle. När jag idag tog ut pessaret märkte jag dock ett tjockt sekret som satt i det. Det var ganska mycket sekret, och som sagt tjockt men även lite "halt". Var detta gammal sperma? Det luktade inget speciellt. Ser sperma ut så när det har legat inuti ett tag eller? Hjälp mig, är jätteorolig. 

• Svar på tråden Kom det sperma innanför pessaret? Hjälp!
  • Anonym (?)

Det kan inte ha varit flytningar då?

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (?) skrev 2014-08-08 14:16:48 följande:

Det kan inte ha varit flytningar då?

Det är det jag inte vet :(. Har rätt rikliga flytningar.. Funderar på att sätta in pessaret igen och låta det sitta i 24 timmar för att se hur det ser ut imorgon, ifall det är samma flytningar. Men jag är så orolig, på ett sätt ser det ut som sperma men samtidigt så luktade det ingenting?
  • Anonym (oxå)

Skaffade ett för ett tag sen. Provade det ett par dagar innan jag visste att man skulle ha sex. Hade i det så länge man fick. Var helt fullt när man tog ut det. Enda skillnaden efter att jag hade haft sex var att det var mindre. Hade då inte haft i det så länge.....
    Det är ju ganska naturligt att det samlas där när det inte har någon annan stans att ta vägen!!!

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (oxå) skrev 2014-08-08 19:06:07 följande:

Skaffade ett för ett tag sen. Provade det ett par dagar innan jag visste att man skulle ha sex. Hade i det så länge man fick. Var helt fullt när man tog ut det. Enda skillnaden efter att jag hade haft sex var att det var mindre. Hade då inte haft i det så länge.....

Det är ju ganska naturligt att det samlas där när det inte har någon annan stans att ta vägen!!!

Tack för svaret, men hur såg dom ut om man får fråga? Jag förstår att flytningar ändras under cykeln men jag har precis haft mens så det är konstigt att det var så mycket och så "slemmigt". Usch vad äckligt det låter haha men vi är ju anonyma så.
  • Anonym (oxå)
    Anonym (Hjälp) skrev 2014-08-08 22:27:20 följande:
    Tack för svaret, men hur såg dom ut om man får fråga? Jag förstår att flytningar ändras under cykeln men jag har precis haft mens så det är konstigt att det var så mycket och så "slemmigt". Usch vad äckligt det låter haha men vi är ju anonyma så.
    Såg inte speciellt fräscht ut men lukta inget. Mest genomskinligt slem....
  • Anonym (Milex)

Det är helt normalt och ffa strax före ägglossning (när man kanske har mer lust och sex också) så blir det mycket flytningar och då är de också slemmiga, går att dra ut trådar av dem. Kom bara ihåg att använda pessargel på pessaret innan ni sätter in det.

Svar på tråden Kom det sperma innanför pessaret? Hjälp!