• Anonym (Josefin)

Är yves rochers produkter bra? Någon som reagerat med överkänslighet eller annat?

Är yves Rochers produkter bra? någon som fått allergi av deras saker? och i såfall vad?
    letar efter nya produkter att köpa och funderar på vilka. och vilket märke, inte för dyrt.
    är yves Rocher dyrt?

• Svar på tråden Är yves rochers produkter bra? Någon som reagerat med överkänslighet eller annat?
  • Anonym (kattis)

Yves rocher har bra priser! Jag har köpt en hwl del av dom och har aldrig reagerat dåligt på deras produkter. Just nu köper jag en ögonkräm och sminkborttagning av dom.

• Anonym (-88)

Jag har varit kund där sen -88. Aldrig reagerat på nånting. Vissa produkter är riktigt bra,andra sådär-det beror på vad man vill ha.

• alice85

Jag har känslig hy och har inte reagerar på något. Sminket kan vara både jättebra och riktigt dåligt men överlag är krämerna bra.

• FebruariVals

Bra produkter. Mina favoriter är deras parfymer. Som tidigare skrev, sminket kam vara bra eller dåligt.

Jag rekommenderar Yves :)

-Även om världen gick under imorgon skulle jag plantera ett äppelträd idag-
Svar på tråden Är yves rochers produkter bra? Någon som reagerat med överkänslighet eller annat?