Veckor utan sex
Hej! Jag är en man på 22 år och har en sambo som är 24 år. Vi har känt varandra sedan 3-4 år tillbaka och hade aktivt sex utan ett förhållande då.
Hon flyttade senare för ett jobb men kom tillbaka efter 6 månader då hon hade hittat en kille. Efter något år så tog det slut och hon och då jag hittade varandra igen och blev då ett par. Detta var för 2 år sen. Vi hade aktivt sex i lite under 1 år. Vi gjorde slut pga olika skäl och det var ett gemensamt beslut. Efter 2 månader så började vi umgås mer och mer med varandra igen då vi hade anledningarna till varför det tog slut var lösta under mycket om och men (familje och ekonomi problem var några problem) Nu är vi sambos och hon har numera näst intill aldrig lust. Hon jobbar och när hon kommer hem så kollar hon på serie tills hon lägger sig för att sova i soffan när jag ligger i sängen.
Vi har sex 1 gång på 4 veckor. Hon har sagt hur hon vill att jag ska göra för at hon ska få det skönt, så det är inget sådant problem.
Under dom 2 månaderna så hade hon aktivt sex med hennes vän nästan varje dag. Men varje gång jag vill så får jag ett nej.
Jag har slutat fråga och hon säger alltid saker i stil med (Efter vi har gjort detta ska vi ha sex blablabla) Men det händer aldrig.
Hennes förklaring är att alla kvinnor tappar sexlust i den åldern och att jag med borde göra det. Hon säger att jag är en pojke som är kåt hela tiden.
Gör jag fel som blir sur och känner mig sjukt oälskad hela tiden?
Vad kan jag göra för att släcka min egna lust? Jag onanerar men får aldrig närhet då hon sover i soffan.
Så vad kan jag göra? Har jag rätt att bli sur och lite småarg?
Ni får ursäkta den långa texten men jag tycker det är viktigt att få med alt.