• Ssexx

Veckor utan sex

Hej! Jag är en man på 22 år och har en sambo som är 24 år. Vi har känt varandra sedan 3-4 år tillbaka och hade aktivt sex utan ett förhållande då.
    Hon flyttade senare för ett jobb men kom tillbaka efter 6 månader då hon hade hittat en kille. Efter något år så tog det slut och hon och då jag hittade varandra igen och blev då ett par. Detta var för 2 år sen. Vi hade aktivt sex i lite under 1 år. Vi gjorde slut pga olika skäl och det var ett gemensamt beslut. Efter 2 månader så började vi umgås mer och mer med varandra igen då vi hade anledningarna till varför det tog slut var lösta under mycket om och men (familje och ekonomi problem var några problem) Nu är vi sambos och hon har numera näst intill aldrig lust. Hon jobbar och när hon kommer hem så kollar hon på serie tills hon lägger sig för att sova i soffan när jag ligger i sängen.

Vi har sex 1 gång på 4 veckor. Hon har sagt hur hon vill att jag ska göra för at hon ska få det skönt, så det är inget sådant problem.

Under dom 2 månaderna så hade hon aktivt sex med hennes vän nästan varje dag. Men varje gång jag vill så får jag ett nej.
    Jag har slutat fråga och hon säger alltid saker i stil med (Efter vi har gjort detta ska vi ha sex blablabla) Men det händer aldrig.
    Hennes förklaring är att alla kvinnor tappar sexlust i den åldern och att jag med borde göra det. Hon säger att jag är en pojke som är kåt hela tiden.

Gör jag fel som blir sur och känner mig sjukt oälskad hela tiden?
    Vad kan jag göra för att släcka min egna lust? Jag onanerar men får aldrig närhet då hon sover i soffan.
    Så vad kan jag göra? Har jag rätt att bli sur och lite småarg?

Ni får ursäkta den långa texten men jag tycker det är viktigt att få med alt.

• Svar på tråden Veckor utan sex
  • Ssexx

Ursäkta alla fel i meningarna. Mobilen var lite konstig att skriva på och kan inte ändra på texten härifrån heller tydligen!

Hoppas ni förstår.

• misspoison

Hej! Jag tycker definitvt du har rätt att vara sur. Först och främst för att ni inte ens sover tillsammans. Har du pratat med henne om hur det får dig att känna? Alla par behöver närhet för att det ska fungera i längden. Vad är skillnaden mellan er just nu och kompisar? Jag är 33 år min sambo är 38 och vi har definitivt inte tappat lusten någon av oss. Du kan ju inte bli arg om hon är en person som inte behöver sex men det känns ju inte schysst att skylla det på dig och kalla dig för en pojke. Det är helt normalt att behöva sex och närhet i ett förhållande oavsett ålder och hon behöver ta itu med varför hon inte behöver det. Kanske är det hormonellt, man vet aldrig eller så kanske hon inte mår riktigt bra i sitt liv eller ert förhållande. Men i i slutändan om man inte får det man behöver i ett förhållande så kanske man ska fundera på om man har träffat rätt person. lycka till

• Anonym (nejdå)

att sova på soffan och den andre i sängen som rutin och sambo.. Varför är det så?
    Kvinnor tappar sexlust i 24års åldern haha kvalificerat skitsnack! o du borde också göra det som är 22.. annars är du pojke och bara kåt.. De där är inget annat än början på nåt annat.. Börja inte tro på hennes fabler..

Min gissning
    Hon vill göra slut och är för feg för att göra det..

Hur ser er ekonomiska fördelning ut.. betalar ni lika.. bjuder du mest eller hon bjuder tillbaka?

Eller så mår hon så dåligt att hon behöver gå och prata med någon!!

Hon använder väl inte sex som maktmedel.. för då ska du dra fortare än snabbt.. då är det en sjuk människa du bor med!?

• Ssexx

Nu under sommaren så har det blivit en rutin att sova såhär då det är otroligt varmt i denna lägenheten utan ac och på högsta våningen. Men det händer även när det inte är varmt.

Den som har pengar betalar kör vi med. Båda är nu studenter och jag har varit utan sommarjobb men fått in pengar på annat sätt. Så man kan säga att vi betalar iprincip lika mycket. Hon står för hyran och jag står för mat och annat. Hobby lägger vi båda pengar på.

Hon planerar resor och annat i förväg. Vi har tex en betald resa till lisseberg nästa månad tillsammans med hennes systerson. Så att hon vill göra slut vet jag inte.

Men att hon mår dåligt på något sätt kan du ha rätt i. Äter väldigt lite och sitter mest vid datorn är ju klassiska symptom på detta. Ska prata lite med henne och fråga om hon vill prata ut om något imorgon!

Tack!

• Anonym (pojk)

Vadå tappa sexlusten vid 22? Är 31 och kåtare än någonsin, så här är det ofta...

Ni har ett problem i erat förhållande.. Eller hon kanske har som många säger ingen lust för erat förhållande men är för bekväm för att lämna.

Svar på tråden Veckor utan sex