Vad göra i missionären?
Hej!
Jag är en tjej som blev av med min oskuld i början av sommaren till en kille som nu verkar ha dumpat mig... (Oklart han försvann bara vet inte om han dyker upp sen) iallafall vill jag veta om det kan bero på att jag vart dålig i sängen? Vi hade bara sex en gång och det gjorde ont i början för mig men sedan när det inte gjorde det och jag slappnade av så hade vi ögonkontakt, kysstes och jag smekte honom över nacke, rygg och bröst typ vad där jag kom åt (det jag kommer ihåg) han sa att jag var sjukt skön för att jag är trång men jag vet inte om jag ska tro på honom, känns som de flesta kanske säger så?
För att även om jag nu var så skön så verkar han ju inte vilja träffa mig igen.. Så jag vet inte känns som att han sa så för att få mig att må bättre :)
Min fråga:
från min beskrivningen gjorde låter det som att jag gjorde rätt eller var jag som en död fisk? Som vissa kallar det...
Jag är som sagt oerfaren och undrar om ni kan hjälpa mig med tips om vad man kan göra i missionären och vilka andra ställningar som är bra för nybörjare :)
Tack!!