• Anonym (Oerfaren)

Vad göra i missionären?

Hej!
    Jag är en tjej som blev av med min oskuld i början av sommaren till en kille som nu verkar ha dumpat mig... (Oklart han försvann bara vet inte om han dyker upp sen) iallafall vill jag veta om det kan bero på att jag vart dålig i sängen? Vi hade bara sex en gång och det gjorde ont i början för mig men sedan när det inte gjorde det och jag slappnade av så hade vi ögonkontakt, kysstes och jag smekte honom över nacke, rygg och bröst typ vad där jag kom åt (det jag kommer ihåg) han sa att jag var sjukt skön för att jag är trång men jag vet inte om jag ska tro på honom, känns som de flesta kanske säger så?

För att även om jag nu var så skön så verkar han ju inte vilja träffa mig igen.. Så jag vet inte känns som att han sa så för att få mig att må bättre :)

Min fråga:
    från min beskrivningen gjorde låter det som att jag gjorde rätt eller var jag som en död fisk? Som vissa kallar det...

Jag är som sagt oerfaren och undrar om ni kan hjälpa mig med tips om vad man kan göra i missionären och vilka andra ställningar som är bra för nybörjare :)

Tack!!

• Svar på tråden Vad göra i missionären?
  • Anonym (g)

Ja nu är det ju inte så ovanligt att killar "försvinner" när de fått sex. Menar du på fullt allvar att du funderar på vad du ev kan ha gjort för fel? Alltså handen på hjärtat. Har du grabbens mobilnummer eller var det en helt okänd person? Har du hans mobilnummer så kan du ringa och fråga var faan han blivit av eller så skickar du ett sms! 

• Anonym (Oerfaren)
    Anonym (g) skrev 2014-08-09 14:11:26 följande:

Ja nu är det ju inte så ovanligt att killar "försvinner" när de fått sex. Menar du på fullt allvar att du funderar på vad du ev kan ha gjort för fel? Alltså handen på hjärtat. Har du grabbens mobilnummer eller var det en helt okänd person? Har du hans mobilnummer så kan du ringa och fråga var faan han blivit av eller så skickar du ett sms! 

Jag har hans nr vi har snackat men han försvann och jag vill inte vara för klängig och kontakta honom igen.

Och ja jag vill veta om det jag gjorde är typ så man gör för jag vill verkligen inte vara en sk död fisk som killarna snackar om!

Och så vill jag ha lite tips så jag är mer förberedd till i framtiden för det skadar inte att utveckla sig själv :)
  • Anonym (g)
    Anonym (Oerfaren) skrev 2014-08-09 14:16:55 följande:
    Jag har hans nr vi har snackat men han försvann och jag vill inte vara för klängig och kontakta honom igen.

Och ja jag vill veta om det jag gjorde är typ så man gör för jag vill verkligen inte vara en sk död fisk som killarna snackar om!

Och så vill jag ha lite tips så jag är mer förberedd till i framtiden för det skadar inte att utveckla sig själv :)
    Men tror du att alla killar är likadana? Tänker du att det finns ett sätt att vara och agera i sängen som passar alla?
  • Anonym (Oerfaren)
    Anonym (g) skrev 2014-08-09 14:22:34 följande:

Men tror du att alla killar är likadana? Tänker du att det finns ett sätt att vara och agera i sängen som passar alla?

Nej klart inte men det finns ju saker som de flesta gillar typ som när man hånglar alla gillar inte samma sak men om man kör runt tungan som en elvisp är det inte många som gillar det

Men om du inte tänker hjälpa mig och bara vara negativ behöver du inte skriva :)
  • Tecum

Du gjorde inget fel och det var knappast för att du var "dålig i sängen" som han lämnade. Alla kan inte älska alla. Bekymra dig inte om detaljer i sängen, det ger sig med tiden hur du vill göra för att det ska kännas rätt och bra för er bägge. Att krampaktigt försöka vara "till lags" för killen brukar inte fungera, det blir tillgjort och kan bli avtändande.

• Anonym (Oerfaren)
    Tecum skrev 2014-08-09 14:37:10 följande:

Du gjorde inget fel och det var knappast för att du var "dålig i sängen" som han lämnade. Alla kan inte älska alla. Bekymra dig inte om detaljer i sängen, det ger sig med tiden hur du vill göra för att det ska kännas rätt och bra för er bägge. Att krampaktigt försöka vara "till lags" för killen brukar inte fungera, det blir tillgjort och kan bli avtändande.

Hm ok vilka ställningar är lättast för nybörjare då? Utom missionären.. Jag vill slippa göra nåt superavancerat nu i början och vill alltså veta vad jag borde undvika :)

Och vad brukar killar mena med död fisk? Någon snäll kille som kan förklara?
  • Anonym (g)

Jag tycker att "missionären" är alldeles förträfflig för nybörjare. Man kan se varandra i ögonen och ha kontakt hela tiden och läsa av hur den andre känner. Man behöver inte ha tantrasex direkt utan det är kanske något man kan ta in senare i förhållandet. När det gäller engångsligg så borde missionären funka bra för att spejsa upp sexlivet brukar vara ngt som ev behövs senare när allt blivit vant.

• Anonym (Oerfaren)
    Anonym (g) skrev 2014-08-09 15:07:21 följande:

Jag tycker att "missionären" är alldeles förträfflig för nybörjare. Man kan se varandra i ögonen och ha kontakt hela tiden och läsa av hur den andre känner. Man behöver inte ha tantrasex direkt utan det är kanske något man kan ta in senare i förhållandet. När det gäller engångsligg så borde missionären funka bra för att spejsa upp sexlivet brukar vara ngt som ev behövs senare när allt blivit vant.

Ok gött då håller jag mig till missionären tills jag känner mig säkrare, tyckte ändå den var mysig även om min första gång inte var så bra :)

Kan inte några killar berätta om vad ni tycker om att tjejerna gör när ni är i missionären?
  • Tecum
    Anonym (Oerfaren) skrev 2014-08-09 14:53:43 följande:
    Hm ok vilka ställningar är lättast för nybörjare då? Utom missionären.. Jag vill slippa göra nåt superavancerat nu i början och vill alltså veta vad jag borde undvika :)

Och vad brukar killar mena med död fisk? Någon snäll kille som kan förklara?
    Missionären är bäst men bakifrån är också enkelt. Eller kan du sitta på honom, då har ni ögonkontakt och bägge har händerna fria till smekningar.
    Många killar vill prova analt men det ska du undvika. Inget för nybörjare.

De menar väl en tjej som ligger still och inte gör något. Men det är jargong, visa bara att du vill och är "med" så att säga, med smekningar och höftrörelser. Du behöver inte vara jätteavancerad, sex är ingen gymnastikuppvisning...
  • Anonym (Oerfaren)
    Tecum skrev 2014-08-09 15:19:49 följande:

Missionären är bäst men bakifrån är också enkelt. Eller kan du sitta på honom, då har ni ögonkontakt och bägge har händerna fria till smekningar.

Många killar vill prova analt men det ska du undvika. Inget för nybörjare.

De menar väl en tjej som ligger still och inte gör något. Men det är jargong, visa bara att du vill och är "med" så att säga, med smekningar och höftrörelser. Du behöver inte vara jätteavancerad, sex är ingen gymnastikuppvisning...

Nej analt tänker jag inte köra! Eller inte än iallafall. Gjorde ju jätteont i rätt hål tänk då att köra analt :/ nej det får vänta!

Tack för tipsen!

Jag går i en klass med majoriteten killar och hör ofta att de snackar om att det värsta är tjejer som är som en död fisk i sängen, därför jag undrade :)

men då kan jag konstatera att död fisk var jag iallafall inte...
Svar på tråden Vad göra i missionären?