+at - orolig.
Hejsan.
Har gått över BM med 11 dagar idag och har testat med graviditetstest från billigatester.se vilket har visat negativt även när jag gått 6 dagar över tiden.
Den 7/8 kom min pojkvän hem med ett graviditetstest från clear blue som jag inte kände mig speciellt sugen på att ta då jag blivit ledsen av de tidigare resultaten. Men med många om och men så gjorde jag det och strax efter blev jag minst lika chockad som min pojkvän, det visade gravid 1-2.
Gjorde ett nytt test idag då jag egentligen inte känt några symtom mer än utebliven mens, och den visade detsamma gravid 1-2. Nu till min förvirring borde inte antalet ökat på veckoindikatorn till åtminstone 2-3 då första dagen på min senaste mens var den 1/7 och min ÄL den 15/7? Är inte så insatt i detta så kan så klart bara gå mig själv på huvudet med alla mina tankar och allt jag läst mig till, dumt nog är det oftast det negativa som printas fast.
I all oro hade jag turen på min sida att få tag på en sista ledig tid på ungdomsmottagningen imorgon för ett graviditetstest kl. 9.00 (håll tummarna för ett + även där) och isf få vidare information vad som händer här näst.
Är det någon som varit med om något liknande och vill dela med sig så tas det tacksams emot så jag kan stilla mina nerver lite grann till imorgon.