• Joelle01

Bantning piller

Jag brukade använda bantning tabletter.men nu skriver inte  vc ut de  mer.Jag ser att de  finns online på olika sidor på nättet.Men jag vet inte om jag vågar beställa.Har nån beställt  nångång på sk apotek sidor på nättet.

• Svar på tråden Bantning piller
  • volvo142

nog kan du beställa det.. Men det är ingen bra väg att gå. Du behöver ju inte dom lägre.

• systersandra

Är det Reductil du menar?
    Dessa är förbjudna i Sverige numera pga biverkningar.
    På nätet kan man köpa men du vet ju aldrig vad du får.det kanske är något helt annat i tabletterna.

• Joelle01

Xenical är det jag behöver.Jag är tveksam om jag vågar beställa  för man vet aldrig om det är samma innehåll eller om de är fake.Jag åt andra tabletter förr och läkaren skrev ut Xenical  df fungerade de inte just då på mig

• stenia

för 25 år sedan åkte min mamma ner till Danmark och köpte ett jätte bra bantningspiller, hon gick ner hela 25 kg på 3 månader, jag fann de pillret på en svensk hemsida www.helsingborgspiller.se Jag har också gått ner några kg med hjälp av pillerna, funkar

• pappamartin

Precis blivit klar med min kur av bantningspiller, Jag tog 2 piller om dagen. Första pillret tog jag ca 30 min före lunchen, men självklart började jag min dag med en stadig frukost. Anledningen att jag tog den 30 min före lunchen är för att pillret jag svalde innehöll synefrin, synefrinet minskade på hungern, så de passade perfekt.

Andra pillret jag svalde tog jag ca 30-40 min innan middagen, och därav samma anledning som lunchen. Redan första dagen av kuren kände jag mig mera pigg, alert och redo för ett hälsosammare liv! Kuren varade i 30 dagar och jag gick ner HELA 12.5 kg.

• Joelle01

åt ni vanlig mat eller gick ni på diet?Vilken i så fall

• asplinda1

Hej på er

Jag har tagit bantningspiller nu i 3 månader och rasat ner i vikt. Väger nu för tillfället 97kg på morgonen, vägde 123kg för tre månader sedan. Nej jag har inte gått på någon diet och inte heller ändrat min kost, dock så äter jag regelbundet och försöker undvika sockret och alla andra godheter i livet så bra som möjligt även om de är svårt, men vad gör man inte för hälsan bästa ;)

• MrsSmal

Hej!

Efter att ha varit överviktig i 30 år gav jag mig tusan på att klara det, och valde den medicinska vägen då ingenting annat tycktes fungera. Kan varmt rekommendera APO101 som säljer tre olika bantningspreparat som alla visat sig fungera för min del. Allra bäst resultat gav Phentemine 37,5 vilket gjorde så att jag rasade 45 kilo! Ni finner APO101´s urval av produkter på: www.apo101.net/ga_ner_i_vikt

Lycka till! Vill ni - så kan ni!

Kram

• psea78

Finns inte Alli kvar på Apoteket? Det är samma som xenical men halva dosen.

• Lollylisa

Måste slå ett slag för Viktbrus, vilket är den bästa bantningstabletten jag provat

En brustablett som löses upp i vatten och som sedan bildar en gele i magsäcken så man blir proppmätt, tar man en brustablett innan maten eller när man känner sig hungrig så orkar man knappt äta en tredjedel av vad man åt innan

Går utmärkt att kombinera med GO metoden, 5:2 dieten, Atkins och alla andra

www.viktbrus.se

Svar på tråden Bantning piller