• Orkide

Present till svärmor som fyller 50år

Hej!

Svärmor fyller snart 50 år och vi behöver lite tips på presenter.
    Budgeten är liten 300kr (kan bli 600-1000kr om vi slår ihop oss med syskon).
    Svärmor dricker inte alkohol eller äter godsaker (godis, ost,etc).
    Kom gärna med tips!!

• Svar på tråden Present till svärmor som fyller 50år
  • Vickan I

En upplevelse? Gillar hon massage, ansiktsbehandling, teater, konsert etc? Ta med henne ut på restaurang?

• Orkide

Vi bor 30 mil bort ska jag nog tillägga. Vi har två små barn så restaurang blir lite svårare.
    Fotmassage fick hon förra året pga stress.
    Hon har svårt att åka iväg på längre utflykter pga ryggvärk och hon bor på en liten ort och konserter eller dylikt finns inte i närheten av henne.. :S

• SIN74

Med tanke på att ni bor en bit ifrån så kanske en fotoserie kunde vara något. Vi köpte sådana där fotoramar som visar bildspel - de var uppskattade. 

• Orkide

Fotoserie var ett bra förslag, ska kolla lite pp det.

Gärna fler tips

• gladtjeej

Min mamma fyllde nyss 50, och hon är ingen upplevelse människa eller har något speciellt intresse så jag och mina syskon fyllde en korg med saker som passade henne. Några fina koppar, ett halsband, en mjukisdress och lite annat. Lite smått och gott och satt cellofan runt. Man kan ju lägga i presentkort eller liknande också. Eller vad som helst som passar!

• Mia S

Jag designade en sticker dekal till min mamma med henne och alla barnbarnen (4 st) + hunden. Så nu kör hon runt med sin lilla blåa Peugeot med sina ögonstenar på bilen. :)
    Dessutom tycker hon att det är kanon när hon har parkerat, för tidigare hade hon svårt att hitta sin bil. Finns flera sajter, t.ex. originalpeople.se
    Lycka till!

Svar på tråden Present till svärmor som fyller 50år