• badkrukan

Vad äter ni för "konstiga" maträtter/matkombinationer ?

Vad äter ni för "konstiga" maträtter/matkombinationer ?

sånt som ingen annan har kommit på men som är jäkligt gott?
     , eller bara ni som tycker att det är gott.
    Man kan ju missa nått smaskens :)
    Själv är jag just nu besatt en röra av grovrivna morötter i grekisk yoghurt, rostade solrokärnor, pressad vitkök och flingsalt i,

• Svar på tråden Vad äter ni för "konstiga" maträtter/matkombinationer ?
  • Nyfiken gul

jag är uppvuxen med att äta skivad rödlök på hårdmacka med kaviar.  Supergott faktiskt 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Skogabo

Tunna pannkakor med bacon, svart rom och drottningsylt.. Det är galet gott och alla som smakat det gillar det =)

• Nenne666

Jag gillar ju spagetti med pås-bearneisås och ketchup. Blir sällan av tyvärr. Jag å lillkillen älskar att med varsin gaffel äta fiskbullar från Abbas i dillsås -kallt, direkt ur konserven . Supergött och en mysig stund över diskbänken

• fluu

Jag äter bönbiffar på knäckemackor. Även skivat äpple med kanel på knäckemackor.

Sambon påstår att jag är konstig som envisas med att det ska vara köttbullar till rotmos.

Innan jag blev allergisk och slutade med kött så åt jag kroppkakor på "mösteråsvis", dvs i en skvätt grädde och med lingonsylt till. Även detta tycker min sambo är konstigt.

Jag äter spenat på pizza.

En släkting till mig är dock värst på konstiga och äckliga(men enligt honom goda) kombos. Hans favvomat är makaroner med senapssill. Bara för att ta ett exempel...

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Angelicagranholm

Jag äter det inte men min mammas sambo äter pannkaka med rå falukorv och jordgubbssylt :p

• YokohamaNr2

Kokt potatis på knäckemacka med aromat och lök! mums

Min pappa brukade ta lite av den råa köttfärsen innan köttbulle rullning och ha på hårt bröd

Svar på tråden Vad äter ni för "konstiga" maträtter/matkombinationer ?