• Linnejha

Vi har problem.

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 5 månader. Han är 30 och jag är 20.I början hade vi sex jämt och bara att jag rörde honom lite fick igång han.
    Han har haft historia att vara väldigt elak (pga av sin pappa när han växte upp) mot sina tjejer (psykiskt) ...
    Nu däremot så har vi sex en gång i veckan och han erkänner til och med att han känner behov och vill ligga med andra (alla killar är sånna säger han) vad ska jag göra för honom för att få han att vilja ha MIG igen? Ibland när vi har sex tappar han sin erektion men säger att det inte eror på mig. Jag är kär i honom men blir lätt tankespridd om hans förflutna och kärleken förvandlas till hat. Jag vill inte lämna honom, snälla kom med råd och tips. Han är engelskman och vi är tillsammans i Thailand. Tack

• Svar på tråden Vi har problem.
  • Anonym (Nej)

Har inte så mycket att säga annat än att alla killar har VERKLIGEN inget behov av att ligga med andra. Dummaste jag hört.

• Nyfiken gul

nej , alla killar vill INTE ligga med andra. 

det låter tyvärr som han börjar tröttna på dig.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Äventyrlig86

Som sakt låter konstigt att han påstår det fattar inte alls hur han tänker

• Anonym (:-()

Lägg ner honom , en man som skyller sina problem på dig . Alla män och killar är inte sådana att de vill ligga med alla .

• Anonym (yyy)

Dumpa honom skojar du. Tro inte på det skitsnacket. Hahaha hans bortförklaring va att hans pappa va elak när han va liten. Han leker med dig

• Svartsmurfan

Låter mer som han har problem och skyller det på dig .

Svar på tråden Vi har problem.