• MrBundy

Business women

Kan inte låta bli att tycka det är väldigt sexigt med business women. Någon kvinna som har ett kontorsjobb och klär sig som en typisk business woman? Märker du att klädstilen drar extra långa blickar? Är det lättare att få repekt och få manliga kollegor att lyssna?
    Något annat som business woman stilen medför?

• Svar på tråden Business women
  • MrBundy
    puss skrev 2014-08-11 20:29:19 följande:

Jag. Dräkt, höga klackar och skjorta.

Gött! Känner du att stilen ger dig mer makt eller att män lyssnar på dig? Bara ljudet av klackar i en korridor får mig att sluta fokusera på jobb...
  • MrBundy
    puss skrev 2014-08-11 20:37:34 följande:

Absolut. Glasögon till det och uppsatt hår.

Mmm, pricken över i:et. En kvinna som dessutom känner sig snygg och sexig är oslagbar. Det spelar ingen roll vilka kläder eller associarer en person har om den som bär det inte känner sig bekväm.

Vad har du haft för kläder idag då?
  • Cuddles

Eller snäv kort klänning och givetvis höga klackar....
    Enkelt att klä sig oxå och jag trivs i det.

• MrBundy
    Cuddles skrev 2014-08-11 20:59:21 följande:

Trivs du mer i det pga reaktioner du får pga stilen? Klär du dig utefter vad du ska göra under dagen? Strikt business woman när du har möten och lite mer avslappnat om du har tom kalender?
  • puss
    Cuddles skrev 2014-08-11 20:59:21 följande:

Absolut inte kort. Tajt och precis under knät.
  • Anonym (Anonym)

Gillar inte kontors / affärsstil på kvinnor. Skjorta, kostym. kjol är allt annat än sexigt. 

• Anonym (Anonym)

Uppsatt hår är heller inte sexigt. 

• MrBundy
    Anonym (Anonym) skrev 2014-08-11 21:47:53 följande:

Gillar inte kontors / affärsstil på kvinnor. Skjorta, kostym. kjol är allt annat än sexigt. 

Så bra! Mindre konkurens!
  • Cuddles

Jag klär mig i kläder jag trivs med, ibland blir det kjol och top/tröja. Bryr mig inte om reaktioner, det är inte därför jag klär mig. Skulle hellre slippa blickarna.

Kort kjol är för mig ca 1dm ovanför knäet och ner till knäets början. Kortare är inte en kjol

• MrBundy
    Cuddles skrev 2014-08-11 21:53:52 följande:

Jag klär mig i kläder jag trivs med, ibland blir det kjol och top/tröja. Bryr mig inte om reaktioner, det är inte därför jag klär mig. Skulle hellre slippa blickarna.

Kort kjol är för mig ca 1dm ovanför knäet och ner till knäets början. Kortare är inte en kjol

Låter som en sund inställning. En kort kort kjol kan vara snyggt vid rätt tillfälle men en business woman är sexig utan att visa mkt hud
  • Anonym (Anonym)
    MrBundy skrev 2014-08-11 21:53:25 följande:
    Så bra! Mindre konkurens!
    Ja vissa tänder på bajs. Nej men det enda sexiga är väl deras plånbok. 
  • Anonym (Robban)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-08-12 19:15:19 följande:
    Ja vissa tänder på bajs. Nej men det enda sexiga är väl deras plånbok. 
    Tycker du inte ens att alfa-kontors-milfen i Vitaepro-reklamen (hon som flörtar med Niklas Wahlgren på slutet) är het??
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Robban) skrev 2014-08-12 21:06:40 följande:
    Tycker du inte ens att alfa-kontors-milfen i Vitaepro-reklamen (hon som flörtar med Niklas Wahlgren på slutet) är het??
    Svar nej. 
  • MrBundy

Var tvungen att kolla... Hon är absolut sexig, kanske lite för söt för att skrapa ihop 10p.

• Anonym (Anonym)
    MrBundy skrev 2014-08-13 20:22:07 följande:

Var tvungen att kolla... Hon är absolut sexig, kanske lite för söt för att skrapa ihop 10p.

Hon ser ut som min farfar i ansiktet + att hon har backslick. Dessutom är business stilen fruktansvärt steril och osexig. 
Svar på tråden Business women