Utan trosor sommartid?
Nu sommartid då de är varmt och skönt, går ni tjejer utan trosor? Under kjol eller andra byxor? Eller har ni alltid trosor på er oberoende? :) berätta lite..
Nu sommartid då de är varmt och skönt, går ni tjejer utan trosor? Under kjol eller andra byxor? Eller har ni alltid trosor på er oberoende? :) berätta lite..
Har gått utan trosor nån gång, alltså utanför hemmet, på kvällen. Med lång kjol på mig.
Okej.. De är väl skönt o fritt? :) gillar när ni gör de..
Nej, det är inte "skönt och fritt."
Går jag utan trosor så antingen blir mitt underliv väldigt torrt och obehagligt eller så får jag "flytningar" för att det ska fuktas, och det är fan inte trevligt.
Så dina illusioner om ett fräschare underliv bara för att man är utan underkläder stämmer inte alltid.
Jag använder aldrig trosor.
Jag använder aldrig trosor.
Nice! :) varför?
Alla tycker vi olika, ja gillar de!! :) har läst att vissa kvinnor blir kåta av de..
Nice! :) varför?
Jag skulle nog aldrig få för mig att gå utan trosor.
Ser inte grejen med det.
Det skulle kännas väldigt onaturligt att använda trosor.
Hemma i huset och ute på tomten går jag ofta utan trosor på sommaren. Särskilt om jag är ny friserad. Det händer att jag åker ner till affären så också. INTE för att det skulle göra mig upphetsad eller liknande utan för att det bara blir så.
Sen är det en HELT annan historia när jag är med min man på stan. Älskar när jag efter något glas beordras att lämna över trosorna. Då är inte alltid kjolen så där jätte lång heller då gör det mig kåt att vara utan trosor. Känns väldigt busigt och upphetsande.
Hemma i huset och ute på tomten går jag ofta utan trosor på sommaren. Särskilt om jag är ny friserad. Det händer att jag åker ner till affären så också. INTE för att det skulle göra mig upphetsad eller liknande utan för att det bara blir så.
Sen är det en HELT annan historia när jag är med min man på stan. Älskar när jag efter något glas beordras att lämna över trosorna. Då är inte alltid kjolen så där jätte lång heller då gör det mig kåt att vara utan trosor. Känns väldigt busigt och upphetsande.