• lillajag77

bikarbonat test i vilken vecka. .???

Är ju så himla nyfiken på att få veta vad det blir en flicka/pojke. I vilken vecka kan man göra bikarbonat testet. .??? Vet att den inte är 100% Säker men är ju så nyfiken. . :) finns det några andra roliga tester man kan prova. .???

• Svar på tråden bikarbonat test i vilken vecka. .???
  • Sezzie

Jag testade i vecka 11- enligt testet skulle det vara en tjej. Dock har jag läst att det blir med pålitligt om man väntar längre. Ska nog testa en gång till nu snart (är i vecka 14) vilken vecka är du i?

• Sezzie
    BigMami skrev 2014-08-12 09:58:59 följande:

Pendeln är ju alltid lika rolig och intressant

Ja det är den! Det har jag med testat :)
  • lillajag77

Men ååh..tänkte att vecka 8 eller nå sånt. .är i vecka 6 bara. .men såååå nyfiken. .haha. .bara vänta snällt då.. :)

• lillajag77

Kinesiska kalendern sa pojk så fanns det en annan kinesisk kalender och där sas det flicka. .

• AMKA

Läste just om bikarbonatstestet, tydligen ska man vänta till minst vecka 10. :) helst ännu längre som Sezzie skrev.

• lillajag77

Är i vecka 18 nu..har gjort testet nu och blir bara skum uppe på ytan..ser ut som en öl..haha..hur tyder man den..???? :)

• Hoppasdetärmintur
    lillajag77 skrev 2014-11-05 12:41:35 följande:

Är i vecka 18 nu..har gjort testet nu och blir bara skum uppe på ytan..ser ut som en öl..haha..hur tyder man den..???? :)

Jag läste i en annan tråd att om det blir minsta lilla skum - och särskilt om det ser ut som "ölskum" - så är det en pojke :) Grattis!

• lillajag77
    Hoppasdetärmintur skrev 2014-11-05 14:43:48 följande:

Jag läste i en annan tråd att om det blir minsta lilla skum - och särskilt om det ser ut som "ölskum" - så är det en pojke :) Grattis!

Coolt..min sambo skulle bli överlycklig då..han har ju två tjejer nu..ska på ul nästa vecka. .gaah. .äär ju såå nyfiken. . :P
  • Anonym (Anonym)

Roligt test men det ger inget svar alls. Det är ingen skillnad på kisset beroende på vilket kön barnet har. Det är 50% chans att det visar rätt men det är det junom du gissar också,

• lillajag77
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-05 17:00:35 följande:

Roligt test men det ger inget svar alls. Det är ingen skillnad på kisset beroende på vilket kön barnet har. Det är 50% chans att det visar rätt men det är det junom du gissar också,

Haha. .nee..man tar ju det med en nypa salt. .men kul med tester..alltid skoj att gissa va de blir.. :D
Svar på tråden bikarbonat test i vilken vecka. .???