• Anonym (TS)

Bröstförstoring i Stockholm

Fungerar starkt på att göra en bröstförstoring. Därför undrar om det finns ngn som gjort det i Stockholmsområdet och skulle vilja dela m sig av erfarenheter (alltifrån pris till själva återhämtning och ev post. operativa problem/komplikationer)? Någon klinik ni rekommenderar/inte rekommenderar?

Jag är ute efter ett naturligt resultat, både struktur- och storleksmässigt. Jag har därför funderat mycket på sk anatomiska inplantat då de bilder jag sett på sådana bröst ofta sett betydligt mer "naturliga" ut än runda implantat. Någon som har sådana? Hur upplever ni resultatet?  

Undrar även om ni som gjort bröstförstoringar känt efteråt. Har ni ångrat er?
    Är 34 år och det är ett väl genomtänkt beslut.

• Svar på tråden Bröstförstoring i Stockholm
  • Anonym (Tänker)

Läs på qvinna sidan, den har massor med tips, listor, bra att veta, värt att tänka på osv.
    sen skulle jag ta kontakt med http://www.ak.se/ 
    De litar jag på, de har ett bra rykte och det är där de har spelat in serien "plastikkirurgerna" som gick på tv4. så man känner igen läkare och man ser hur professionella de är.

Jag har tänkt att förstora. inte så mycket bara 100-150 cc. Jag vill ha små bröst men att de ska va fylligare.

Svar på tråden Bröstförstoring i Stockholm