• Anonym (TS)

Hur får mitt alter ego fler vänner på Facebook?

Jag har skrivit förut om mitt alter ego på nätet, som har framför allt en mycket nära vän (som inte vet att hon inte existerar). Hon har Facebook, men endast få vänner och behöver fler för att verka mer trovärdig. Hur fixar jag det?

• Svar på tråden Hur får mitt alter ego fler vänner på Facebook?
  • Anonym (Enkelt)

Leta efter profiler med +1000 "vänner", skicka vänförfrågan till dem. Antingen håller de på med FB-spel som kräver många vänner eller så accepterar de requests från vem som helst i princip.

• HäckHäxan
    Anonym (TS) skrev 2014-08-12 18:23:25 följande:

Jag har skrivit förut om mitt alter ego på nätet, som har framför allt en mycket nära vän (som inte vet att hon inte existerar). Hon har Facebook, men endast få vänner och behöver fler för att verka mer trovärdig. Hur fixar jag det?

Du börjar spela spel och addar spel vänner. Gå med i grupper och skaffa vänner där. Typ singel hubba hubba grupper. Där kan du iaf lätt ragga manliga vänner.
  • Anonym (TS)

De flesta sådana grupper verkar vara öppna. Om hon går med i en grupp, så måste den vara sluten. Det ska inte vara uppenbart att det är sådana FB-vänner utan det ska helst se ut som om hon känner dessa personer IRL.

• Anonym (Enkelt)
    Anonym (Enkelt) skrev 2014-08-12 19:04:18 följande:

Leta efter profiler med +1000 "vänner", skicka vänförfrågan till dem. Antingen håller de på med FB-spel som kräver många vänner eller så accepterar de requests från vem som helst i princip.

Som jag skrev - inga grupper, leta upp personer med 1000+ vänner och adda dem. Eftersom ditt alter ego är tjej är det enkelt, killar är lättflörtade ;) För att det ska se mer trovärdigt ut letar du sedan i deras vänlista för att hitta fler med 1000+ vänner, och addar även dem. Då får ni gemensamma vänner, vilket ser realistiskt ut.
Svar på tråden Hur får mitt alter ego fler vänner på Facebook?