• Anonym (Fundersam)

Raw rampage, kosttillskott vid träning, blev helt bäng.. nån mer?

Hej

Jag har börjat träna mkt och håller på att gå ner i vikt. Jag har ändrat om min livvstil helt och hållet. För att få en extra skjuts o bli lite piggare under ett träningspass så köpte jag kosttillskottet Raw Rampage, fick lite stickningar i huden bara som tydligen ska vara helt normalt, kände annars inget konstigt, kände att jag orkade lite mer under passet, fick mer engergi och så, soo far soo god. MEN, i natt när jag skulle sova, va hur trött som helst, det gick inte! Ögonen va jätte trötta, orkade inte hålla uppe ögonen liksom, o hur trött som helst, men gick inte o somna! Lite svårt att beskriva känslan men det va jätte konstigt, somnade väl tillslut framåt morgonen. Det va inte att jag va orolig eller nått, hade inte en massa konstiga tankar eller något. Men just att jag inte kunde komma in i sömn va strange.. 

Jag blev inte konstig av den på något annat vis, helt normal. 

Raw rampage är ett kosttillskott som blandas med vatten i en shaker 30-60 min innan passet. 

Ingredienser: glukospolymerer, L-tyrosin, beta-alanin, kreatinnitrat,citrullinmalat, kreatinmonohydrat, kreatin pyruvat, Rhododendrobium® (Coleus forskohlii extrakt), koffein anhydro,magnesiumcitrat, taurin, trimethylglycin,Rhodiola rosea-extrakt (5% rosavin & salirosides), kaliumcitrat, zinkcitrat,magnesiumaspartat, arom (lime och jordgubb), sötningsmedel (aspartam, acesulfame-K), färgämne (betakaroten),trikalciumfosfat.

Jag vet att det innehåller mkt koffein, men jag tog ju det klockan 17 så borde inte hålla i sig så himla länge som nästan hela natten?!
    Någon annan som äter/ätit detta och upplevt samma sak?

• Svar på tråden Raw rampage, kosttillskott vid träning, blev helt bäng.. nån mer?
  • Anonym (Fundersam)

ingen?

Svar på tråden Raw rampage, kosttillskott vid träning, blev helt bäng.. nån mer?