• Porreh

Bopunkten - Akta er!

Jag blev medlem för att kika på en annons på Bopunkten när jag helt plötsligt fick en faktura på 495 kr. Får man göra så? 

• Svar på tråden Bopunkten - Akta er!
  • puss

om du gick med på det, ja.

cuz i´m a wild wild bitch.
  • Porreh

Hade aldrig gått med på det om jag såg att det kostade för att 500 kr för att kolla på en annons. 

• puss

kolla medlemsavtalet igen.

• MajaVira

Det står i avtalet du godkände när du blev medlem:

bopunkten.se/bli-medlem/

Användarvillkor för BoPunkten

Allmänt

Avtalet gäller mellan United Sites of Europe AB, org nummer 556713-5974, nedan kallat BoPunkten och den som registrerar sig som medlem på BoPunkten, nedan kallad medlemmen.

Medlemsvillkor

Tjänsten är endast tillgänglig för myndiga privatpersoner. Endast ett konto är tillåtet per fysisk person. Medlemskapet kostar 495 kronor för tre månader. BoPunkten lagrar medlemmens uppgifter i sin databas.
  • puss
    MajaVira skrev 2014-08-14 19:08:10 följande:
    Det står i avtalet du godkände när du blev medlem:

bopunkten.se/bli-medlem/

Användarvillkor för BoPunkten

Allmänt

Avtalet gäller mellan United Sites of Europe AB, org nummer 556713-5974, nedan kallat BoPunkten och den som registrerar sig som medlem på BoPunkten, nedan kallad medlemmen.

Medlemsvillkor

Tjänsten är endast tillgänglig för myndiga privatpersoner. Endast ett konto är tillåtet per fysisk person. Medlemskapet kostar 495 kronor för tre månader. BoPunkten lagrar medlemmens uppgifter i sin databas.

där ser man.
  • MajaVira
    puss skrev 2014-08-14 19:08:45 följande:

där ser man.
    Var inte ens gömt på sidan 45...
Svar på tråden Bopunkten - Akta er!