Error 101, spotify?
Jag kan inte logga in på spotify, det står:A firewall may be blocking spotify. Please update your firewall to allow Spotify (error 101). Någon som vet vad man ska göra åt det?
Jag kan inte logga in på spotify, det står:A firewall may be blocking spotify. Please update your firewall to allow Spotify (error 101). Någon som vet vad man ska göra åt det?
Hej!
Om du går in på kontrollpanelen ---> System & Säkerhet ----> Windows Brandvägg -----> Till vänster står det då: Tillåt att ett program eller en funktion passerar Windows brandvägg. Du får upp en hel del program då! Om programet spotify inte har en bock i sin lilla ruta så ändrar du inställning och kryssar för offentligt i den rutan :) Borde gå!
Tyvärr så står det redan... Det konstiga är att det bara slutade fungera helt plötsligt.
Okej, prova att Lägga till ett program och då lägger du till Spotify på nytt :) Om inte det funkar vet jag inte alls vad det kan vara för fel :(
Okej, prova att Lägga till ett program och då lägger du till Spotify på nytt :) Om inte det funkar vet jag inte alls vad det kan vara för fel :(
Det är ditt antivirusprogram som blockar.
Enklaste testet är att stänga av brandväggen tillfälligt och se om problemet försvinner. Då vet du om brandväggen orsakar det eller inte.
Testa därefter samma sak med antivirusprogrammet.
Det är inte brandväggen, och det blev som sagt såhär helt plötsligt så det kan inte vara antivirusprogrammet.
Det är inte brandväggen, och det blev som sagt såhär helt plötsligt så det kan inte vara antivirusprogrammet.