• Anonym (Travelforum)

    Europeiska vs Arabiska kvinnor?

    Vilka föredrar du?

    Europeiska


    Arabiska

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Europeiska vs Arabiska kvinnor?
  • Anonym (RJ.)

    Europeiska kvinnor! Fast jag var ihop med en arabisk tjej (libanesisk) hela tonåren. Dom kan vara väldigt fina och långt ifrån alla kilar ju omkring med slöjor.

  • BengtH

    Finns många snygga arabiskor. Dom brukar vara håriga på ryggen. Kan tänka mig att det är lättare att involvera sig med europeiskor, så slipper man ha att göra med tjejens pappa, morbröder och brorsor. 

  • Anonym (B)

    Europeiska , men inte blondiner.

    Jag gillar italienskor och andra mörka kvinnor.

    ( Nu menar jag bara utseendet . Faller man för en person spelar ingen roll vad hen har för etnicitet hud eller hårfärg. )

  • BengtH
    Anonym (B) skrev 2014-08-15 20:15:16 följande:

    Europeiska , men inte blondiner.

    Jag gillar italienskor och andra mörka kvinnor.

    ( Nu menar jag bara utseendet . Faller man för en person spelar ingen roll vad hen har för etnicitet hud eller hårfärg. )


    Hellre en snygg arabiska än en ful svensk/europeisk tjej. Enda undantaget är nog negresser/asiater, skulle inte vilja vara ihop med någon sådan hur än snygga de var. Engångsligg kanske skulle gå an men inte långvarigt förhållande.

    Sen är det ju inte bara utseendet det handlar om, religion och familjetraditioner kan hindra relationen.
  • Anonym (Travelforum)

    Det var svårt att hitta bilder på snygga araber som inte var toksminkade. Majoriteten var inte fagra. 

  • Anonym (RJ.)
    Anonym (Travelforum) skrev 2014-08-15 20:50:46 följande:

    Det var svårt att hitta bilder på snygga araber som inte var toksminkade. Majoriteten var inte fagra. 


    Shakira är halvarabiska. Även Salma Hayek och hon den där tjejen "Nadia" i American Pie.
  • Anonym (100)

    Kvinnorna har inget intresse av Europiska killar män

  • Anonym (Sve)
    Anonym (100) skrev 2018-11-30 16:40:12 följande:

    Kvinnorna har inget intresse av Europiska killar män


    Jag är Svensk, vit och tryckt på många arabiska slampor. Även en del som säger sig vara muslimer men som sedan dricker alkohol och man få knulla dem.
  • Anonym (100)
    Anonym (Sve) skrev 2018-11-30 16:46:30 följande:
    Tråkigt att du skriver på det viset det var inget fint 
  • Anonym (100)
    Anonym (RJ.) skrev 2014-08-15 18:13:35 följande:

    Europeiska kvinnor! Fast jag var ihop med en arabisk tjej (libanesisk) hela tonåren. Dom kan vara väldigt fina 


    Trodde inte tjejerna var intresserade av européer 
  • Anonym (SD)
    Anonym (100) skrev 2018-12-29 16:09:37 följande:

    Trodde inte tjejerna var intresserade av européer 


    Haha ha igen
  • Anonym (Haha)

    Jag är en arabisk "toksnygg" tjej. Svenska killar är som flugor på mig och visst gillar jag dom också ;)

    Problemet är att det funkar bättre med svensk+svensk än med svensk+arab. Varför? För arabiska tjejer vill ha lite tuffare killar, som sätter skåpet där den ska stå.

    Svenska killar däremot gillar att bli hunsade av sina manhaftiga svenska flickor.

    Mitt i prick. Min erfarenhet.

  • Anonym (100)
    Anonym (Haha) skrev 2018-12-29 21:11:23 följande:

    Jag är en arabisk "toksnygg" tjej. Svenska killar är som flugor på mig 


    Tycker du det är mest besvärligt eftersom du inte attraheras av killarna 
  • Anonym (100)
    Anonym (Haha) skrev 2018-12-29 21:11:23 följande:

    Jag är en arabisk "toksnygg" tjej. Svenska killar är som flugor på mig och visst gillar jag dom också ;)


    Går det fortfarande bra för dig?
  • Tukt

    ...ja för man väljer ju kvinnor på samma sätt som man väljer bilmärken, ölsorter eller vilken pizza man ska käka.

  • Anonym (100)
    Anonym (RJ.) skrev 2014-08-15 18:13:35 följande:

    Europeiska kvinnor! Fast jag var ihop med en arabisk tjej (libanesisk) hela tonåren. Dom kan vara väldigt fina 


    Vem gjorde slut
Svar på tråden Europeiska vs Arabiska kvinnor?