• MOOM82

Tips på present, tack

Hej på er!
    Jag har problem att komma på vad jag ska ge till min kära sambo som fyllt 30 år. Så jag skulle bli väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig

Hans intressen:
    Han gillar fotboll, Hammarby då.
    Spelar fotboll manager och GTA, riktig spelnörd. Kan sitta i timmar och spela
    När jag frågat så säger han att han blir glad för vadsomhelst och önskar sig inget speciellt.

Vet att han vill ha en tv i sovrummet, men känns inte roligt att köpa det. Sen skulle han behöva en dator men likadant där, trist att ge det och sen vill han nog välja själv. Så snälla ni, har ni nått tips?

• Svar på tråden Tips på present, tack
  • MOOM82

Tänkte på det och frågade idag på jobbet om det var någon som hade nått tips men då var det flera som sa att det var ingen bra present för det är till oss båda och det är min sambo som ska få present.

Ingen prisgräns!

• Eleonor01

Klart att det funkar! E man 30 så resonerar man inte så längre. Inte jag iaf. En resa som är betald kan väl inte bli bättre :) jag tänker utomlands. Barcelona å Budapest rekommenderas varmt!

• Natulcien
    MOOM82 skrev 2014-08-15 19:38:08 följande:

Tänkte på det och frågade idag på jobbet om det var någon som hade nått tips men då var det flera som sa att det var ingen bra present för det är till oss båda och det är min sambo som ska få present.

Ingen prisgräns!

Men vilket konstigt argument!? Klart att det är en bra present! Roligare med en aktivitet än en pryl.
    Jag och sambon åkte till Edinburgh i fyra dagar när han fyllde 40. Väldigt lyckat och uppskattat! Glad
    Kanske ni kan åka någonstans där man kan se bra fotboll också..?
  • Anonym

En resa där ni upplever något tillsammans är en jättebra present!

Om man ändå vill ge något så kan man alltid komplettera med typ passfodral eller kanske en necessär. Har sett att http://www.mtmanor.com/ har fina såna saker.

Tycker i alla fall att en resa är betydligt roligare än "upplevelsepaket" typ liveit. 

• termy
    Anonym skrev 2014-08-26 15:16:55 följande:

En resa där ni upplever något tillsammans är en jättebra present!

Om man ändå vill ge något så kan man alltid komplettera med typ passfodral eller kanske en necessär. Har sett att http://www.mtmanor.com/ har fina såna saker.

Tycker i alla fall att en resa är betydligt roligare än "upplevelsepaket" typ liveit. 

Oj, jag råkade visst skriva anonymt utan att det var meningen.
  • Anonym (resa är ju jättebra)

en weekendresa är väl jättebra.
    är han fotbollsintresserad så ta med honom en weekend till London eller Liverpool och boka in nån fotbollsmatch där!

När min sambo fyllde 40 tog jag honom till Prag på en långhelg då han älskar öl :) så gick vi till ett par ölbryggerier och åt massa god mat ute om kvällarna, han sa det var bästa presenten nånsin!

Svar på tråden Tips på present, tack