Resa med barn - bila till Kroatien
Jag har en reseblogg där jag kommer att skriva om min familj (jag, fru och 10-månaders son) och vår 6 veckors resa till Kroatien som börjar v34.
Vi kommer att bila ner och det kommer att bli stopp på vägen i bland annat Prag, Wien, Split och många andra ställen. Är det någon på Familjeliv som har tips om aktiviteter och liknande för dessa städer - skriv gärna det i kommentarsfältet på bloggen (så kan alla som läser bloggen se tipsen)
Anledningen till att jag skapar en tråd om detta är dels för att jag vet att det finns massor av kunniga personer som har gjort massor av resor med barn här på Familjeliv och jag skulle gärna vilja ha era synpunkter och kommentarer, dels för att andra som är sugna på att göra något liknande ska kunna få inspiration.
Har ni några kommentarer så posta gärna detta direkt på bloggen så får jag en notis om det och kan svara snabbare och dessutom så hålls det samlat för alla andra som vill läsa.
Om ni har lust att se vilka problem/lösningar vi stöter på under vår resa så finns den att läsa här (http://runtklotet.com/category/blogg/) - jag kommer att försöka uppdatera varje dag.