• Anonym (Undrande kvinna)

Män: märker ni skillnad på "naturliga" sillikonbröst och "helt naturliga" bröst?

Jag undrar om ni män märker direkt skillnad mellan "naturliga" sillikonbröst (dvs inga Pamela Anderson varianter som man måste vara blind för att inte se skillnad på) och äkta? Hur märks skillnaden (utseendemässigt, beröringsmässigt....)? Eller har det hänt att ni misstagit er? Är det användande m sillikonbröst överlag?

• Svar på tråden Män: märker ni skillnad på "naturliga" sillikonbröst och "helt naturliga" bröst?
  • Tom Araya

Jag tror faktiskt aldrig jag känt på ett par silikonbröst, men sett har man ju gjort.

Ibland kan det vara svårt att avgöra om kvinnan bara blivit lyckligt lottad i naturens lotteri eller om hon hjälpt naturen på traven med bh eller ingrepp.

• Anonym (fghgh)

Rätt svårt att se faktiskt

• Anonym (fghgh)

Föredrar dock små bröst som dessa. 

• Anonym (Marcus)

Jag har bara fått känna på silikonfyllda bröst (D- och F-kupor gissningsvis) tillhörande strippor i Las Vegas och det var ingen höjdare kan jag meddela, trots att tjejerna var skitsnygga i övrigt. Alla (!) de tiotal naturliga par bröst jag känt på hos tidigare flickvänner var trevligare, oavsett storlek och form (från A till D).

Men det finns ju olika typer av implantat har jag förstått, och ett par hyfsat mjuka med implantat i storlek i B- eller C-kupa så skulle jag nog kunna tycka var helt OK.  

• Anonym (Yes)

Har känt skillnad, jag föredrar inga bröst alls framför implantat. Gillar inte alls hur dom känns och ser ut utan bh. Många tjejer förstör sig verkligen när dom stoppar i implantat. Men nu kan man inte välja om den man har det eller inte så då kommer det med på köpet, dock skulle det bara hänga på brösten så tog jag hon med naturliga..

• Anonym (Elliot Rodgers)
    Anonym (Yes) skrev 2014-08-15 21:35:47 följande:

Har känt skillnad, jag föredrar inga bröst alls framför implantat. Gillar inte alls hur dom känns och ser ut utan bh. Många tjejer förstör sig verkligen när dom stoppar i implantat. Men nu kan man inte välja om den man har det eller inte så då kommer det med på köpet, dock skulle det bara hänga på brösten så tog jag hon med naturliga..

Man kan ju plocka ut implantat om du inte visste. 
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Elliot Rodgers) skrev 2014-08-15 21:41:04 följande:

Man kan ju plocka ut implantat om du inte visste. 

Oj det var nytt. Jag trodde att man bara kunde stoppa i mer och mer tills dom exploderade.
  • Anonym (Elliot Rodgers)

Dom är säkert fyllda med konstgödsel. Tickande bomber. 

Svar på tråden Män: märker ni skillnad på "naturliga" sillikonbröst och "helt naturliga" bröst?