• Anonym (Svensk Tjej)

Pojkvän kollar på asiatisk porr..

Jag har inget emot att han gör sina behov framför dataskärmen då och då. Men det som stör mig är att han verkar gilla asiat tjejer och Latino tjejer.

Ska jag ta de som en varnings signal att han hellre föredrar thailändskor istället för mig?

• Svar på tråden Pojkvän kollar på asiatisk porr..
  • Litet My

Kan man inte tycka asiat/latinotjejer är snygga utan att tycka du är ful eller vad?

• Anonym (blä)
    Fantasilös skrev 2014-08-17 09:11:43 följande:

Hade min kille tänt på asiater kan jag ärligt säga att jag hade tyckt det va väldigt äckligt. Hade fått lite torskkänsla över det helað??

Håller med......blä....
  • Anonym (Cain)

Det är väl inget att bry sig om.

• Anonym (.....)

Hade min kille tänt på asiater kan jag ärligt säga att jag hade tyckt det va väldigt äckligt. Hade fått lite torskkänsla över det helað??

Så man måste vara rasist för att du ska vara nöjd eller?
  • Fantasilös

Vem har sagt nåt om att man måste va rasist för att göra mig nöjd? Tänder inte på asiater och känner att jag hade blivit äcklad om min sambo runkade till filmer med asiater i? Vad är det som är svårt att förstå?

• Anonym (.....)
    Fantasilös skrev 2014-08-17 13:43:37 följande:

Vem har sagt nåt om att man måste va rasist för att göra mig nöjd? Tänder inte på asiater och känner att jag hade blivit äcklad om min sambo runkade till filmer med asiater i? Vad är det som är svårt att förstå?

Ts kille tänder på asiater. Vad är det för fel med det?`Asiater är människor.
  • Anonym (Cain)
    Fantasilös skrev 2014-08-17 13:43:37 följande:

är det bättre att han bara fantiserar om det än tittar på det alltså?
  • Litet My

Med tanke på hur stort Asien är och hur enormt många människor sim bor där vore det snarare märkligt om det inte fanns någon man tyckte var sexig. Å andra sidan verkar ju TS tro attAsien bara består av Thailänskor :)

• Anonym (woopwoop)

gillar han animerat/manga förstår jag han, många som wankar of till asiater då

• Anonym (Cain)
    Fantasilös skrev 2014-08-17 16:58:39 följande:

Men shit.. Hade blivit äcklad om han kollade på porr med asiater, fantiserade om asiater, låg med asiater, vad som helst med asiater. Jag blir äcklad av asiater helt enkelt.

Så du menar att det är bättre om det handlar om svarta eller vita?
  • Anonym (baltazar)
    Anonym (Svensk Tjej) skrev 2014-08-17 02:14:27 följande:

Jag har inget emot att han gör sina behov framför dataskärmen då och då. Men det som stör mig är att han verkar gilla asiat tjejer och Latino tjejer.

Ska jag ta de som en varnings signal att han hellre föredrar thailändskor istället för mig?

Ok!
    O vilka nationaliteter är då OK, att kolla på!?
    Negresser, blonda skandinaver, indier eller vad?

Ska du först godkänna flickorna ifråga om de passar ditt ideal så du vet att han inte gillar dem mer än dig.. tramsbyxa.!! Han är med dig för att han gillar dig och antagligen älskar dig.. Det andra är fantasi..
    Handen på hjärtat, du menar att när du "pillar" på pärlan.. Att du aldrig fantiserar eller rent av sover med händerna ovan täcket..
    Så fall är det kanske dags att börja "pilla" lite på dig själv!!

Kan förstå det där med att inte gilla att partnern kollar på porr, utifrån någon värderingsgrund runt porren. Men då kan man samtidigt säga. Finn någon med samma värderingar som du.. Du kan aldrig tvinga någon att ha samma värderingar som du själv.. bara acceptera eller inte acceptera... Det första gör att du stannar. det andra gör att du helt enkelt går!!

Försök aldrig förändra en annan människa. Den rätten har du inte!!! Den enda rätt du har är att förändra dig själv!!

• spunge

Får lite idiotkänsla av dig när jag läser det du skriver...
    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • Anonym (baltazar)
    Anonym (blä) skrev 2014-08-17 17:18:34 följande:
    Nä fy va billigt o äkliga o ligga med annat än vita när man är det är vit ......
    Jag är svensk man(blå ögon och blond som en viking), är gift med en kvinna från Spanien.. Sen 18 år tillbaka och vi har två barn..
    Du menar jag är äcklig då eller?
  • Anonym (urk)

Suck varför är inte fl snabbare med att plocka bort rasistskit?

• Gung Ho
    Litet My skrev 2014-08-17 14:30:08 följande:

Med tanke på hur stort Asien är och hur enormt många människor sim bor där vore det snarare märkligt om det inte fanns någon man tyckte var sexig. Å andra sidan verkar ju TS tro attAsien bara består av Thailänskor :)

...och Fantasilös tror/tycker att alla är horor.. :-/
  • Fantasilös

Att jag kopplar det till prostitution betyder inte att jag är rasist eller att jag tror att alla är horor. Låt mig äcklas av vad ni vill så får ni andra tända på/äcklas av vad ni vill!

• Anonym (Va??)

Varför sitter du och kollar hans historik om du inte pallar med informationen? Vad spelar det för roll vad han runkar till? Ska du sitta och godkänna vilka filmer eller klipp han får se för att du inte ska nojja? 

• Litet My

Fantasilös: Nej, kanske bara enormt fördomsfull och obildad. Å andra sidan äcklas man av människor från ett visst land så borde man nog räknas in som rasist.

Svar på tråden Pojkvän kollar på asiatisk porr..