Anonym (Svensk Tjej) skrev 2014-08-17 02:14:27 följande:
Jag har inget emot att han gör sina behov framför dataskärmen då och då. Men det som stör mig är att han verkar gilla asiat tjejer och Latino tjejer.
Ska jag ta de som en varnings signal att han hellre föredrar thailändskor istället för mig?
Ok!
O vilka nationaliteter är då OK, att kolla på!?
Negresser, blonda skandinaver, indier eller vad?
Ska du först godkänna flickorna ifråga om de passar ditt ideal så du vet att han inte gillar dem mer än dig.. tramsbyxa.!! Han är med dig för att han gillar dig och antagligen älskar dig.. Det andra är fantasi..
Handen på hjärtat, du menar att när du "pillar" på pärlan.. Att du aldrig fantiserar eller rent av sover med händerna ovan täcket..
Så fall är det kanske dags att börja "pilla" lite på dig själv!!
Kan förstå det där med att inte gilla att partnern kollar på porr, utifrån någon värderingsgrund runt porren. Men då kan man samtidigt säga. Finn någon med samma värderingar som du.. Du kan aldrig tvinga någon att ha samma värderingar som du själv.. bara acceptera eller inte acceptera... Det första gör att du stannar. det andra gör att du helt enkelt går!!
Försök aldrig förändra en annan människa. Den rätten har du inte!!! Den enda rätt du har är att förändra dig själv!!