• Baghera

Någon som har försökt bli gravid i över ett o ett halvt år och sedan blivit det hux flux?

Vad har ni i sånna fall gjort för att det blivit bebis?? Börjat med något nytt intresse och inte tänkt på det, eller andra saker? Jag hoppas fortfarande på plusset, fast det känns så hopplöst..

• Svar på tråden Någon som har försökt bli gravid i över ett o ett halvt år och sedan blivit det hux flux?
  • ebben

japp,hade en gemensam dotter. o ville sen ha en till.........det gick inte?! Åt pergo i 2 år till o från.så vi försökte i 3 år. för vi hade provat själva 1 år innan vi sökte hjälp........
    jag bara konstaterade att vi bara skulle ha ett barn liksom,o då kom +et!
    så då hade vi 2 barn till slut........
    efter ca 7 mån o avslutad amning blev jag gravid igen!? helt "av sig själv",så nu har vi 3 barn,en på 9 år,en på 1½ år o lillen på ca 2 månader!!
    så kan det gå,lycka till!!

• Pyret3

Vi försökte i nästan 3 år !!! Till slut så tror jag nog vi "glömde bort" att vi ens försökte.
    Det som kan ha påverkat (men det är bara en gissning) vi började träna styrketräning ca 3 gånger i veckan. Detta pågick i 4 månader. Vet inte om det kan ha blivit någon hormonförändring av den träningen.Sedan satte sig Pyret i magen

Lycka till...det kan ta tid ibland, men kämpa på

• Gillis

Här kommer en till. Försökte flera år at få barn, men inget hände. Gjorde en utredning där det konstaterades att mina ägg var få och dåliga. Blev rekomenderade äggdonation eller adoption. Precis när vi fått en äggdonator så testade jag positivt

Lycka till

• Zemlan

Hej tjejer!
    Vi har försökt i ca 15 månader, lite av o till. Just nu kör vi för fullt! Man blir så glad när man läser om andra som plötsligt lyckas :) Då återfår man hoppet! Vill SÅ gärna ha barn nu.
    Kram på er allihop!!

• Meli

MIn historia är som Ebbens. Fast jag väntar nu äntligen nummer två, och vår gemensamma etta är en pojke. Nästan tre år totalt (maj) och ca 2 år med Pergo, Gestapuran, tempning, oclika gynundersökningar, spolining, spermietest, ÄLtest, planerat sex osv.

kram

Svar på tråden Någon som har försökt bli gravid i över ett o ett halvt år och sedan blivit det hux flux?