Katt och råtta -lekar vid dejting... hur ska man göra ? HATAR dessa lekar...
Börjat dejta efter skilsmässa ( är 40 + och kvinna). Men jag blir superstressad av " katt och råtta- leken " som uppstår efter dejt ...
Jag var på dejt i onsdsgs med en mkt yngre kille. Han är så himla fin! Klok, fin att se på, trevlig, rolig ... Och sååå go att krama ! ???? Vi hade en trevlig kväll ihop . Käkade ute och tog en promenard. Han gav mig komplimanger under kvällen och jag körde honom hem på kvällen. Gick ur bilen gör att krama om honom.. Han ville inte sluta kramas .. Vi kramades länge och han frågade när vi skulle ses nästa gång. Pratade om saker i framtiden om ni förstår vad jag menar.... " Det får vi göra nästa gång" eller " Det ska jag visa dig nästa gång " o dyl ...
Han sa att han ville att jag skulle skicka sms när jag var hemma så han visste att jag var säkert hemma.. Men efter 10 min skickade han ett sms och tackade för en fin kväll. När jag kom hem så skickade jag sms och tackade för en fin kväll . Vi bytte ngr sms till och sa sen godnatt.
Dagen efter skickade jag ett sms sent på kväll och önskade honom Gonatt men fick inget svar förrän nästa morgon. Han hade somnat tidigt kvällen innan ... Vi bytte ngr sms under dagen och han kallade mig fin och skriv puss och kram osv.. Det är 2 dagar sen nu..
Saknar att prata med honom , skicka sms osv men vill inte vara för " på" ...
Hatar verkligen detta !!! Inget pekar på att han inte vill ses igen men ändå blir jag jätteosäker...
Han är väldigt aktiv , väldigt kreativ och har många projekt utöver sitt jobb . Vet att han hade mkt att göra i helgen tex ... Han vet också att jag har mina barn nu och att vi inte kan ses pga det.
Han är så fin. Kände mig så hemma i hans famn . Jag har påpekat min ålder för honom men det stör honom inte. Han sökte upp mig och inte tvärtom. Han vet att jag inte vill ha ngn KK .
Blir så osäker .. Ska jag vänta ut honom eller skicka ett sms där jag skriver " Hoppas att du har haft en bra helg ! Kram och sov gott "