Hur skulle ni matcha denna väst?
Köpte den här på rean, tyckte den var mycket fin men är otroligt dålig på mode så hur skulle ni matcha den?
Köpte den här på rean, tyckte den var mycket fin men är otroligt dålig på mode så hur skulle ni matcha den?
Öhm, typ ridbyxor, ridspö, ridstövlar, ridhjälm.
Ja, och så hästen då, givetvis.
Typ så här:
Haha, okej... Tack för svar ändå
Haha, okej... Tack för svar ändå
Snygga jeans, gärna i lite mörkare färg. En vit stickad tröja (eller bara en i trikå om det blir för varmt med stickat) under och bruna skor :) Jag älskar "ryttar"-modet!
en klassisk ridväst så ja den ska helst matchas med ridkläder
men vill du använda den som ett vanligt plagg är ju stuprörsjeans och en längre ulltröja lämplig kanske.
Tack för era svar! Har varit inne på samma banor, så jag är inte helt bakom flötet då kanske
Den är köpt på Zara!
Tack för era svar! Har varit inne på samma banor, så jag är inte helt bakom flötet då kanske
Den är köpt på Zara!
Erkänn bara att du hade noll koll på att det var en ridväst du köpt. ;)
Såvitt jag vet gör inte Zara ridkläder, eller har jag missat något? Tack för ert engagemang med bilder och grejer men jag har fått de svar jag vill ha!
Såvitt jag vet gör inte Zara ridkläder, eller har jag missat något? Tack för ert engagemang med bilder och grejer men jag har fått de svar jag vill ha!
Så här har zara matchat ihop kläderna om det kanske kan vara till någon hjälp