Andranamnet till Alice
Hejsan,
Vi funderar på namnet Alice, om krabaten i magen blir en flicka. Nu letar jag efter ett andranamn som kan passa.
Har ni några förslag, gärna något gammalt svenskt namn.
Hejsan,
Vi funderar på namnet Alice, om krabaten i magen blir en flicka. Nu letar jag efter ett andranamn som kan passa.
Har ni några förslag, gärna något gammalt svenskt namn.
Alice Elvira var det första som poppade upp i mitt huvud!
Alice Leonora en annan
"Hoo D Fakk Isss"
"Hoo D Fakk Isss"
"Hoo D Fakk Isss"
Har ni inget fint släktnamn att föra vidare? Eller något annat namn som betyder mycket för er som något som är kopplat till favvofilm, land, artist osv?
Har ni inget fint släktnamn att föra vidare? Eller något annat namn som betyder mycket för er som något som är kopplat till favvofilm, land, artist osv?
Måste bara skriva att Alice Elvira var det första som slog mig när jag såg rubriken. Så såg jag att första personen att skrivit detsamma :)
Alice Elvira som andra föreslagit är ju en perfekt kombination! Hårt och mjukt på samma gång - och mycket ståtligt.
Andra förslag:
Alice Linnea
Alice Matilda
Alice Lovisa
Alice Ingrid
Alice Linn
Alice Fredrika
Alice Viktoria
Som tidigare sagt, finns några namn i släkten eller annat som betyder mycket för dig skulle jag valt det.
Alice Maria?