• Coqui

Hur sladdar man + gör donuts!?

Okej, de här är en ganska pinsam fråga. Sladdade mycket förut och så, men har totalt glömt bort hur man gör, sitter rent ut sagt som ett frågetecken och skjuter upp på att testa igen hela tiden haha!

Så kan någon beskriva hur man sladdar, så detaljerat som möjligt och även hur man gör donuts som jag minns var snuskigt kul!
    Bilen är förövrigt manuell :)

• Svar på tråden Hur sladdar man + gör donuts!?
  • Smulu

Hehe

Du kan ju alltid testa med en handbromsvändnig för att få till din donuot

• Anonym (b)
    Coqui skrev 2014-08-18 06:49:42 följande:

Okej, de här är en ganska pinsam fråga. Sladdade mycket förut och så, men har totalt glömt bort hur man gör, sitter rent ut sagt som ett frågetecken och skjuter upp på att testa igen hela tiden haha!

Så kan någon beskriva hur man sladdar, så detaljerat som möjligt och även hur man gör donuts som jag minns var snuskigt kul!
    Bilen är förövrigt manuell :)

Hoppas du gör dina donuts hemma på går´n
  • Coqui
    Smulu skrev 2014-08-18 07:04:41 följande:

Hehe

Du kan ju alltid testa med en handbromsvändnig för att få till din donuot

Det har du ju rätt i! Får pröva det sen :)
  • Coqui
    Anonym (b) skrev 2014-08-18 07:11:19 följande:

Hoppas du gör dina donuts hemma på går´n

Tom parkering på kvällstid
  • Anonym (x)

Lägg i 1an. Varva x antal tusen varv, beroende på hur stark motor du har. Släpp sedan upp kopplingen snabbt, vrid ratten max åt valfritt håll och fortsätt växla så länge det spinner...

• Anonym (b)
    Coqui skrev 2014-08-18 07:15:49 följande:
    Tom parkering på kvällstid
    Hoppas att det är långt till närmaste bostäder så ingen behöver höra när du kör sänder däcken på nätterna......
  • Coqui
    Anonym (x) skrev 2014-08-18 07:20:30 följande:

Lägg i 1an. Varva x antal tusen varv, beroende på hur stark motor du har. Släpp sedan upp kopplingen snabbt, vrid ratten max åt valfritt håll och fortsätt växla så länge det spinner...

Nu börjar damen komma ihåg lite! :)
  • Coqui
    Anonym (b) skrev 2014-08-18 07:22:37 följande:

Hoppas att det är långt till närmaste bostäder så ingen behöver höra när du kör sänder däcken på nätterna......

Blir man störd av så lite som det kanske man inte ens ska bo i stan. För här är de ljud dygnet runt och bilar som gör burnouts mitt i nätterna även på vardagar och småfjortisar som skriker mitt åå gatan
  • Anonym (x)
    Coqui skrev 2014-08-18 07:23:50 följande:
    Nu börjar damen komma ihåg lite! :)
    Vad har du för bil? :)
  • Coqui
    Anonym (x) skrev 2014-08-18 07:25:57 följande:

Vad har du för bil? :)

Har ingen egen bil just nu men har tillgång till en v40 :) Inte min smak direkt men bättre än att gå haha :p
Svar på tråden Hur sladdar man + gör donuts!?