• Anonym (Vs)

Små naturliga bröst Vs Stora Silicon bröst?

Jag blev inspirerad av en annan tråd. Låt oss säga att ni träffar er livskärlek och hon har små bröst, men hon är för villig att operera brösten så att de blir stora. Hon själv bryr sig inte om brösten är stora eller så hon kommer inte att känna sig tvingad att operera brösten eller nått sådant. Vad hade ni valt att hon hade behållit sina bröst eller opererat dem?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-18 21:28
    Någon fråga om hur tjejen såg ut i övrigt. Vilket gör det lite svårt eftersom jag tänkte mig frågan rent allmänt men om vi tar två olika tjejer så får ni svara vad ni tycker på tjej A och tjej B (eller om ni tycker samma oavsett hur tjejen ser ut).

Tjej A: 160-165 cm lång, väger ca 45-55 kg och brösten är mellan 65 C och 75 B (kupans storlek bedöms efter hur stora brösten är i förhållande till siffran t.ex. så är kupan på 65 C och 70 B lika stor).

Tjej B: 160-165 cm lång, väger ca 80-90 kg och brösten är mellan 80 B och 90 A.

• Svar på tråden Små naturliga bröst Vs Stora Silicon bröst?
  • Anonym (Vs)

Ingen som tycker något?

• FredrikaofDeath

Jag hade hjälpt henne spara ihop pengarna och sen skitit i implantat för att istället använda bröstpengarna till en fet och lång jävla resa, vi två på en solig strand med minnen för livet<3

• Tecum

Behålla brösten som de är förstås! Inget fel på små bröst och man ska aldrig låta en kvackare sticka kniven i en om det inte är nödvändigt.

• olof1

Hellre små söta än silikon! Så klart uppmuntrat henne att behålla dom som dom är!

• Anonym (Beror på)

Det beror på hur tjejen ser ut. Om hon är slank så funkar det bra med lite mindre bröst så länge hon har åtminstone lite bröst och inte är helt platt, men är hon "medel till mullig" så skulle jag föredra att hon förstorar brösten. I det senare fallet dock inte med "stora sillisar" utan med mjuka, sköna inlägg i C-kupa eller däromkring. 

• nickname01
    Anonym (Vs) skrev 2014-08-18 19:40:45 följande:

Jag blev inspirerad av en annan tråd. Låt oss säga att ni träffar er livskärlek och hon har små bröst, men hon är för villig att operera brösten så att de blir stora. Hon själv bryr sig inte om brösten är stora eller så hon kommer inte att känna sig tvingad att operera brösten eller nått sådant. Vad hade ni valt att hon hade behållit sina bröst eller opererat dem?

Behållit!!!
    Volvo cutis
  • Anonym (Vs)
    Anonym (Beror på) skrev 2014-08-18 20:44:05 följande:

Det beror på hur tjejen ser ut. Om hon är slank så funkar det bra med lite mindre bröst så länge hon har åtminstone lite bröst och inte är helt platt, men är hon "medel till mullig" så skulle jag föredra att hon förstorar brösten. I det senare fallet dock inte med "stora sillisar" utan med mjuka, sköna inlägg i C-kupa eller däromkring. 

Bra synpunkt. Jag kanske ska ge mer detaljer om hur hon ser ut i övriga kroppen.
  • LEG

Naturliga bröst tack, oavsett storlek och form. Släng inte ut pengar på onödiga operationer!

• Pluxus

Små naturliga, alltid! skulle snarare avråda henne från att göra det.

• konstverket

De bröst hon redan har, vare sig de är små, jättesmå, enorma eller stora skulle hon behålla precis som de är.

Kan knappt tänka något som är mer oviktigt än storleken på tjejens bröst.

Samma sak med tjejer som är nojiga över att de inre blygdläpparna sticker ut för mycket, eller färgen på dom. Bryr mig inte ett dugg om hur blygdläpparna är formade eller har för färg.

Däremot kan jag tycka att det är befogat att operera ifall man har besvär på något sätt, exempelvis att de skaver. Samma med bröst, det är mer än befogat att operera brösten ifall man har besvär, att de är för tunga eller att hon i princip inte har några alls.

Svar på tråden Små naturliga bröst Vs Stora Silicon bröst?