lyrica
Hej ! Ni som äter Lyrica . Jag har nu råkat ta en för mycket. Behöver jag vara orolig ?
Hej ! Ni som äter Lyrica . Jag har nu råkat ta en för mycket. Behöver jag vara orolig ?
Ja! man ska alltid vara orolig när man tagit för mkt medicin, speciellt medicin som är på tapeten att narkotikaklassas.
Ok hade ingen aning om att Lyrica var narkotikaklassad !!
Ok hade ingen aning om att Lyrica var narkotikaklassad !!
Men vad kan hända ? Jag tar ju även Ritalin i låg dos.
Men vad kan hända ? Jag tar ju även Ritalin i låg dos.
Jo men jag har haft den i två år glömt vad det är för medicin. Mer än att den är för min ångest och för min ledvärk .
Jo men jag har haft den i två år glömt vad det är för medicin. Mer än att den är för min ångest och för min ledvärk .
Ritalinen visste jag .
Det var väldigt mycket prat nu om saker som inte hör till tråden.
Nej du behöver inte vara orolig.
Det var väldigt mycket prat nu om saker som inte hör till tråden.
Nej du behöver inte vara orolig.
Folk knapprar i sig stora mängder Lyrica hela tiden, en tablett mer eller mindre för en normalanvändare spelar ingen roll. Chilla.
Jag tar givetvis Ritalin mot min adhd och Lyrica för min ångest och ledvärk !! Hittade en annan tråd om Lyrica och nu känner jag mig lugn. Tack ändå
De kommer inte att hända något. Men du bör vara uppmärksam på hur det kommer sig att du "råkade" ta en extra. Lyrica är narkotikaklassad i flera länder och enligt mig stället den till en massa problem för folk som utvecklar nån slags beroende av substansen. Det är en riktigt lurig medicin och många många får problem, och den kan vara väldigt svår att sluta med då medicinskt kan ge ett väldigt dåligt mående.
Om du är orolig för att ha överdoserat ska du definitivt ringa sjukvårdsupplysningen istället för att fråga folk på FL där du har noll koll på vilken kompetens de som svarar har. Ett tips i all välmening.
Tack för alla svar !