• AlexK

    Pappa Göteborg Mars 2015

    Tjena!
    Ska bli farsa för första gången i mars 2015.
    Jag bor i Göteborg.
    Öppnar upp för diskussion för blivande pappor 2015 främst, men alla är välkomna att delta.
    Dela med er av vad ni känner inför det som komma skall och hur ni tänker att det kommer bli för er och er partner.

    Själv ser jag fram emot det något så otroligt mycket. Skall bli en fantastisk upplevelse. Såklart inte utan att det kommer att finnas dagar då det är mindre roligt.
    Just nu sitter jag och min tjej och funderar på hur man skall berätta det för föräldrar och vänner. Är bara ett par veckor kvar innan den "rekommenderade tiden" är över och vi går på helspänn!

    Vi har tänkt bjuda på middag och be min bror gå och kolla till efterrätten. När han kommer ut i köket skall det endast finnas EN bulle i ugnen.
    Någon som har förslag på hur man kan göra?

  • Svar på tråden Pappa Göteborg Mars 2015
  • DavLo

    Hey!

    Gillar idén med att din bror bara hittar en bulle i ugnen. Vi fick göra ett tidigt ultraljud. Nu gjorde vi inte något roligare med det men man skulle ju säkert kunna ha bilden på ett oväntat ställe. Vi skickade den mitt i telefonsamtalen (har en utspridd släkt) utan att förvarna för att ändå få lite överraskningsreaktion. Men där gillar jag er idé!

    Bor också i Göteborg och skall bli förstagångspappa 2015, Bo i jan. Vilken MVC har ni? Hur har ni gjort för att dölja graviditeten på middagar och dyl?

Svar på tråden Pappa Göteborg Mars 2015