Seriöst? Vad är detta för skitreklam?
Bilden säger väl en del?
Jag tycker den är så osmaklig..
Bara jag?
Bilden säger väl en del?
Jag tycker den är så osmaklig..
Bara jag?
Det är anpassad reklam. Du har väl sökt på och besökt massa nazistiska sidor. Du har dig själv att skylla.
Anpassad reklam? Hahaha.. Jo tjena, jag surfar inte sånt iaf..
Jo, det är anpassad reklam.
Jag har sökt på barnböcker och småkakor idag, det blev också min reklam.
Jag har enbart kollat mailen, fb, en sökning på google med "recept sockerkaka" och sedan fl så den "anpassade" reklamen funkar då inte här...
Jag har enbart kollat mailen, fb, en sökning på google med "recept sockerkaka" och sedan fl så den "anpassade" reklamen funkar då inte här...
är det ingen som reagerar över att FL faktiskt sammarbetar med några som kollar upp vad ni gör på nätet?
de spårar alltså era aktiviteter på nätet
sen finns det ju fullt med osmakliga trådar på FL som skrivs av nazister, rasister, pedofiler, kvinnohatare osv, så vilket ämne som helst av dessa kan ju dyka upp som reklam då om man varit inne på FL (verkar vara det som har hänt dig ts)
är det ingen som reagerar över att FL faktiskt sammarbetar med några som kollar upp vad ni gör på nätet?
de spårar alltså era aktiviteter på nätet
sen finns det ju fullt med osmakliga trådar på FL som skrivs av nazister, rasister, pedofiler, kvinnohatare osv, så vilket ämne som helst av dessa kan ju dyka upp som reklam då om man varit inne på FL (verkar vara det som har hänt dig ts)
Inte riktigt säker på vad du störs av. Bruket av just ordet nazister eller att man kombinerar det med gulliga cupcakes?
Meningen är ju konstruerad för att man ska rycka till lite och sedan titta på bilden och fnissa lite åt att det var just tidningar på olika teman de menar.
Inte riktigt säker på vad du störs av. Bruket av just ordet nazister eller att man kombinerar det med gulliga cupcakes?
Meningen är ju konstruerad för att man ska rycka till lite och sedan titta på bilden och fnissa lite åt att det var just tidningar på olika teman de menar.
Lite klumpigt av Readly att ha det som reklam, men reklamen är för Readly, en "sportify" för tidningar (bland annat Historia och Hus och hem, som de två omslagen verkar vara från, utan närmare besiktning.) Så din anpasade reklam kanske är för att du sökt efter tidningar att prenumerera på?
Ja jag är väl en gammal cyniker... Men jag tycker att historia och kunskap är det bästa vaccin vi kan ge våra barn för att slippa se dem svepas iväg av (ny)nazism.