• ankilarsson32

    FET blastocyst

    Hej,

    Jag och min sambo satte tillbaka en 6-dagars embryo i onsdags. Nån mer i samma situation som vill följjas åt?

  • Svar på tråden FET blastocyst
  • LisaW81

    Hej! Vi sätter tillbaka ett 5-dagars i morgon! Nu håller vi alla tummar att vi får följas åt till det efterlängtade plusset!

  • ankilarsson32

    Hej!

    Vad kul. Jag fick svagt plus redan 4 dagar efter instättningen. Men idag 9 dagar efter insättningen ser det bara ut såhär....så jag är rädd att det avstannat.

    Hoppas det går bra för dig idag! Är det första FET? Jag gjorde ett färskförsök i juni som slutade i väldigt tidigt missfall, så därav min nojighet.

  • LinaQ

    Hej Anki!

    Vi satte in en femdagars blasti i måndags, en färsk dock och ingen från frysen. Förstår att du är orolig, men skulle själv inte våga testa än eftersom medicinerna påverkar hcg-halten och kan visa fel! När har du din riktiga testdag?

  • LisaW81

    Anki: Utslag redan efter 4 dagar, vad tidigt! Och nej jag tror inte du behöver oroa dig. Vid vårt senaste försök, 7e, som resulterade i en liten grabb, vill jag minnas att jag aldrig fick mycket starkare än så!

    Idag gjorde vi fet, allt såg jättebra ut men jag vågar inte tänka alltför positiva tankar... Jag håller alla tummar jag har för oss alla 3!!

  • LinaQ
    ankilarsson32 skrev 2014-08-22 23:44:26 följande:

    Jag tar inget som kan påverka resultatet. Fick gravid 2-3 idag på det digitala'!


    Vad bra! Grattis!! Var går du någonstans?
Svar på tråden FET blastocyst