• Reeebeckaa

Finaste Little Jalo!

Jag är fullkomligt kär i kläderna och bebisprylarna på www.littlejalo.com !Hur mycket pengar lägger ni på bebiskläder i månaden? Köper ni dyra kläder eller brukar ni unna ert barn något lite finare ibland? Vet att många barn ärver från äldre syskon och kusiner men jag älskar att shoppa barnkläder.

• Svar på tråden Finaste Little Jalo!
  • fluu

Under första året då hon faktiskt växte köpte vi väl något/några plagg per månad.Både nytt och second hand.  Hade mycket ärvt sedan innan också.
    Nu köper vi sällan kläder eftersom antingen inte växer alls eller växer väldigt sakta(kul att skriva det idag dock då jag precis handlat lite nytt över internet ;P). Som innan så blandar vi nytt med second hand och har mycket ärvt också.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Fredrikaa

Vi köper inte så dyrt men det händer att vi ibland önskar oss lite finare saker, och ibland så köper vi något som kanske kostar lite för mycket men man bara måste när det är så gulliga saker!

Har inte sett Little Jalo innan men verkligen fina saker!

• Empalempa

Meeeen vad gölliga saker! hur länge har det här märket funnits? Har totalt missat det, superfina saker verkligen, ska ta och göra lite vinterklädes-shopping snart så det här tipset tackar jag för.

• Fehrats

Mycke fina kläder på Little Jalo! Jag köpte till mina barn nu för vinter! 

• Fredrikaa

Nu börjar kylan krypa sig in känner jag. Jag längtar tills vi får lite snö och det ska bli så kul att fira jul i år! :D 

Svar på tråden Finaste Little Jalo!