Anonym skrev 2014-08-22 01:28:49 följande:
Har dessutom fått höra av många allergiker att de har vant sig allt mer med sina husdjur, som det först har varit allergiska emot..
Har hört om många som blivit mer allergiska och fått astma.
Anonym skrev 2014-08-22 04:04:01 följande:
Hej igen!
Jag tog dom i huvudsak för något annat men märkte ganska snart att jag inte behövde äta mina allergipiller efter det att jag börjat med GSE.
Gav en burk GSE till en vän som blev av med sitt magsår på bara några dagar och en annan vän som nu kan gå på toaletten regelbundet (tidigare förstoppad). Det verkar som om det liksom fungerar mot lite utav varje.
Jag är inte läkare och kan därför inte garantera något. Talar bara utav egen erfarenhet. Jag har ätit dessa i snart tre månader och känner inte utav några som helst negativa effekter så testa du med om du vill.
Viktigt dock att du köper rätt märke. Tydligen finns det GSE som innehåller kemikalier etc. Kan inte svara för något annat än det jag själv tar för tillfället.
Om själv tycker att du känner dig bättre av dem är det bra, men tänk på att just grapefrukt kan ge sk interaktioner med andra läkemedel (bl.a. p-piller), vilket kan göra att man får lungblodproppar eller högt blodtryck.