• Rolleek82

vilket av dessa bilmärken föredrar du?

Det finns många fler bilmärken därute men jag valde att ta ganska vanliga bilmärken som funnits länge och gör bilar i alla prisklasser...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilket av dessa bilmärken föredrar du?
  • Zafir

Konstigt det står 0% på BMW då jag tryckte det....

• Kereza

Jag älskar Saab, Mitsubishi och Nissan, av dessa - jag valde dock Mitsubishi för min Mitsubishi Lancer från 92 var fan den bästa och billigaste och mest fantastiska bil jag någonsin haft. Saknar den än, efter fyra år! 

• Anonym (Stephanie)

Kör en Range och är bara nöjd så jag får säga Land Rover. 

• Anonym

Åh, va svårt!

Jag ÄLSKAR nämligen VW Bubbla.
    Men samtidigt så blir jag lite blöt i bralla varje gång jag ser en Volvo XC90.

Hm, äh, jag röstar svenskt. VOLVO får det bli! (Då jag även gillar Volvos P-serie samt Philip).

• Ewald01

Mitsubishi, Toyota, Volvo .. har även funderat på Nissan tidigare ....

• Ewald01
    IsDimma skrev 2014-08-24 14:20:30 följande:

Volvo.

Har du en Volvo? Funderar på en ny V40 .... vilken har du?
  • Rataxes

Svarar Chevrolet, de USA-bilar jag har är ju chevor i grunden, fast de drabbats av GM's "badge engineering".

Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Falketind

Bytte precis bil från en -13 Kia Sportage till en -04 BMW 320 touring. Känns som att BMWn är mer kvalitet, mer genomarbetad och mer bil helt enkelt... För att inte tala om körglädjen...
    Har tidigare haft BMW, Volvo och Passat, och det finns en anledning att det blev BMW igen. Testade flera V50 innan jag åkte och köpte mig en bil istället...=)

Svar på tråden vilket av dessa bilmärken föredrar du?