• jeager

Könshår killar

Hejsan

Jag är lite nyfiken hur det ser ut hos er killar angående det här med könshår hos killar.

jag själv tycker mig se att rakattrenden håller på att gå tillbaka. När man är på tex gym/simhallar och står i duschen så ser man ju hur folk har det med håret där nere. Fler och fler killar ifån ung ålder rakar och uppåt inte sig utan låter det växa vilt eller trimmar på sin höjd.

Själv är jag en kille på 26 som kör helt orakat och gillar det. Tycker kroppsbehåring kan vara något sensuellt.

Hur ser det ut för dig själv som är kille eller hos din manliga partner ?

• Svar på tråden Könshår killar
  • Anonym (rakar.)

Jag är 16 år och rakar mig det gör hela klassen utom en person.. Tycker det är skit osexigt med orkat. Men man gör som man vill!

• Vinter ide

Som 46 taggare har jag såklart kört båda varianterna. Tycker rakat är skönare beror lite på vad tjejerna vill. Kul tråd vore bra om ni tjejer kvinnor kunde tycka till

• Kereza

Min partner rakar inte, trimmar inte, gör ingenting - och det är jag tacksam för. 
    Jag tycker rakat är så sjukt osexigt, snudd på äckligt, så jag är Bara glad att han låter sitt vara som det är :) 

Sen får alla andra tycka och göra som de vill, det stör mej inte faktiskt, för dem har jag ju inte sex med :) 

• Anonym (falsett)

Jag är 50+ och uppskattar verkligen en rakad tjej/kvinna. Har aldrig själv varit helrakad då det är för mycket jobb med det. Har heller aldrig blivit tillsagd att raka pungen, så varför liksom.

• Anonym (31)

trimmar, det är väldigt sällan som jag är hel rakad, men det händer.

• sextiotalist

Jag skulle bli besviken eller full i skratt om min sambo rakade sig. Jag tycker inte det är snyggt med män utan behåring och själv gillar inte att vara rakad, det är inte skönt, det är inte snyggt och det är sjukt obehagligt att ha sex, så det finna inga plus med det

• Anonym (...)

Min man trimmar håret där nere så det är riktigt kort och det gör han för att jag gillar det bäst så tycker det är sjukt osexigt med värsta busken eller helt renrakat

• Anonym (märker)

Jag märker ingen skillnad. Elle jo, om jag TÄNKER på det, så märker jag det, men när jag tar i min man är det inte för att känna om han är rakad eller inte utan för att jag är kåt.

Rent visuellt så är det snyggast med orakat eller ansat. Jag är förresten kvinna

• Anonym (kvinna)

Min sambo rakar sig! Han är sjukt sexig.

• Anonym (Usch)

Jag är tjej o jag tycker det är jätte äckligt att inte killen är rakad! Gött att få könshår i munnen! Jag skulle nog spy då! :)

Svar på tråden Könshår killar