Bloopers
Tänkte mig få höra era berättelser om händelser som går att skratta åt! Bloopers alltså!
Jag börjar
Skulle göra te åt min tjej i sängen. Är lång och kuken var halvslak. Brände ollonet mot kastrullen. Aj!
Tänkte mig få höra era berättelser om händelser som går att skratta åt! Bloopers alltså!
Jag börjar
Skulle göra te åt min tjej i sängen. Är lång och kuken var halvslak. Brände ollonet mot kastrullen. Aj!
Min dåvarande sambo skulle ta av sig kläderna lite sexigt och dra ur skräpet i ett drag. Han drog ut det med en jäkla fart, tappade greppet och jag fick spännet på läppen (jag satt på andra sidan rummet). Sprucken läpp och 2 lösa tänder blev resultatet. Sexigt
Det händer att jag serverar ugnsstekt lax tillsammans med tagliatelle som slungats i en kryddig olja. Receptet glömde jag för många många år sedan numera så rör jag ihop kryddoljan med vänsterhanden och kryddar den på ren känsla men då detta utspelades så var jag fortfarande noga med att oljan innehöll färsk chili.
Av de maträtter jag presenterade för min dåvarande flickvän så var den här lax-varianten den som uppskattades mest. Den gick dessutom mycket snabbt att tillaga och de ledde till att den åts så gott som varje vecka. Det innebar att jag finhackade vitlök och färsk chili som jag sedan fräste upphettad olivolja.
Under resten av dagen så passade jag på att tvätta händerna så fort tillfälle gavs men av någon anledning så satt chilibrännan kvar i huden. Det upptäcktes dock inte förrän strax före midnatt. Jag tog flickvännen bakifrån liggande i skedställningen. Jag sträckte fram armen för att kunna smeka henne, kombinationen kuk och fingrar brukade ge bra effekt. Den här gången blev effekten inte alls den förväntade. Den envisa chilibrännan fick henne att bokstavligen hoppa upp ur sängen och sedan hoppa ut i badrummet där hon spolade muttan med vatten i säker en halvtimme
Min dåvarande sambo skulle ta av sig kläderna lite sexigt och dra ur skräpet i ett drag. Han drog ut det med en jäkla fart, tappade greppet och jag fick spännet på läppen (jag satt på andra sidan rummet). Sprucken läpp och 2 lösa tänder blev resultatet. Sexigt
[quote=73866277][quote-nick]hännrick skrev 2014-08-25 09:49:35 följande:[/quote-nick]Det händer att jag serverar ugnsstekt lax tillsammans med tagliatelle som slungats i en kryddig olja. Receptet glömde jag för många många år sedan numera så rör jag ihop kryddoljan med vänsterhanden och kryddar den på ren känsla men då detta utspelades så var jag fortfarande noga med att oljan innehöll färsk chili.
Av de maträtter jag presenterade för min dåvarande flickvän så var den här lax-varianten den som uppskattades mest. Den gick dessutom mycket snabbt att tillaga och de ledde till att den åts så gott som varje vecka. Det innebar att jag finhackade vitlök och färsk chili som jag sedan fräste upphettad olivolja.
Under resten av dagen så passade jag på att tvätta händerna så fort tillfälle gavs men av någon anledning så satt chilibrännan kvar i huden. Det upptäcktes dock inte förrän strax före midnatt. Jag tog flickvännen bakifrån liggande i skedställningen. Jag sträckte fram armen för att kunna smeka henne, kombinationen kuk och fingrar brukade ge bra effekt. Den här gången blev effekten inte alls den förväntade. Den envisa chilibrännan fick henne att bokstavligen hoppa upp ur sängen och sedan hoppa ut i badrummet där hon spolade muttan med vatten i säker en halvtimme[/quotea
Ajajaj!!