• Anonym (Funderingar)

trekanter

Sitter och funderar på det här med trekanter partnerbyten och såna saker. Har länge funderat på hur det skulle kännas att få se sin fru njuta av en annan man och vi har väl pratat om det men inte mer. Nu är det så här att jag tog upp det igår under våra sexakt och hon lät inte så sugen men däremot kan hon tänkas ha en kille som sitter vid sidan om oss och ser på när vi har sex och som hon kan suga av eller runka

• Svar på tråden trekanter
  • Anonym (Funderingar)

Råkade ladda upp innan jag var färdig?

Som sagt hon skulle kunna tänka sig att runka av honom eller att han sitter och runkar bredvid oss och lägger satser på hennes brösten. Hur har ni gått till väga när ni har kommit till skott första gången? Har ni fått tjata er till det? Var ska man prova första gången hemma eller på hotell?

• mrfritte
    Anonym (Funderingar) skrev 2014-08-25 12:44:52 följande:

Råkade ladda upp innan jag var färdig?

Som sagt hon skulle kunna tänka sig att runka av honom eller att han sitter och runkar bredvid oss och lägger satser på hennes brösten. Hur har ni gått till väga när ni har kommit till skott första gången? Har ni fått tjata er till det? Var ska man prova första gången hemma eller på hotell?

Behöver du tjata bör du lägga ner...
  • Anonym (Funderingar)

Behöver inte tjata men hon är segstartad ibland.

• Vinter ide

Well hemmet är er borg sen finns det ju kontakt sidor för sådant kanske ni skulle gå på någon swingers klubb och prata innan ni bestämmer er. Jag har haft sex med flera tjejer samtidigt allt beror på vad man själv tycker och vad ens partner tycker

• Anonym (Funderingar)

Behöver inte tjata men hon är segstartad ibland.

• rossolito

Kanske skulle prata med henne vad hon vill ordentligt och inte som ett "sexsnack" när ni har sex? Kanske inte tror att du menar allvar annars? Jag har träffat en del par och haft sex med dem som extra kille, men endast då jag träffat tjejen ihop med mannen innan över ett glas vin eller dyl. Då får man ju diskutera ihop sig hur alla vill ha det, och det blir lättare då. Som det känns nu så vill du " rådda" scenariot? Ta in din kvinna i resonemanget tidigt, och snacka ihop er. Dock har det visat sig ibland att mannen är drivande i början och när kvinnan hakar på så får mannen " kalla fötter" ..hänt några ggr

• Anonym (HH)

Snälla hjälp mig att förstå! Varför vill man att en okänd man skall sitta bredvid sängen och titta på när man har sex med sin fru. Och varför vill man sen att sin fru skall sätta sig och suga av denne okände man medan man själv tittar på. Och varför vill hon det? Vari ligger njutningen hos henne när hon suger en annan mans kuk? Jag blir verkligen nyfiken.

HH

• jefosho
    Anonym (HH) skrev 2014-08-25 17:24:39 följande:

Snälla hjälp mig att förstå! Varför vill man att en okänd man skall sitta bredvid sängen och titta på när man har sex med sin fru. Och varför vill man sen att sin fru skall sätta sig och suga av denne okände man medan man själv tittar på. Och varför vill hon det? Vari ligger njutningen hos henne när hon suger en annan mans kuk? Jag blir verkligen nyfiken.

HH

Det är nog lite svårt att förklara varför man tycker vissa saker är tändande och andra inte. När det hände oss så räckte det med att såg min fru och min vän (som jag visste att det eventuellt kunde hända något med) stod och flirtade med varandra, för att jag skulle bli jätteupphetsad.
    Det kan vara att det är något nytt och spännande, det var lite som att förlora oskulden igen kan man säga. :)
Svar på tråden trekanter