• Anonym (Orolig)

min son runkar till ellos-kataloger

Bör jag prata med honom och vad ska jag säga? 

• Svar på tråden min son runkar till ellos-kataloger
  • Utflykt i verkligheten

Men kära nån! Vad har du med det att göra? Se till att börja knacka innan du går in i hans rum.

Som en nyfiken fråga... Vad är det du funderar på att du behöver vara orolig över? Att han tillfredsställer sig själv eller att han gör det till en Ellos-katalog?

• Chester Copperpot

Ja, i brist på annat, antar jag? Du får väl sticka till honom en porrtidning, så blir han nog glad....

• Drottningen70

Fruktansvärt. Ge honom nåt med lite mer kvalitet att runka till.

• Anonym (Mossan)

Jo men ta upp det vid middagsbordet. Fråga varför han inte porrsurfar som alla andra. Fråga om det är nån slags fetish i sig det där med att runka à la 80 talet. Kanske bara är en fas han går igenom?

• Anonym (Orolig)
    pluvdo skrev 2014-08-26 12:39:20 följande:

Varför skall du prata med honom om det?

jag tycker inte det är okej med så mycket äldre kvinnor. Onormalt? 
  • Anonym (m)
    Anonym (Orolig) skrev 2014-08-26 12:38:15 följande:

Bör jag prata med honom och vad ska jag säga? 

Jag tycker att du istället ska lära dig att knacka och jobba med din självkänsla!
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Mossan) skrev 2014-08-26 12:44:38 följande:

Jo men ta upp det vid middagsbordet. Fråga varför han inte porrsurfar som alla andra. Fråga om det är nån slags fetish i sig det där med att runka à la 80 talet. Kanske bara är en fas han går igenom?

Hört talas om brandvägg till nätverket? Jag är för att porr alls. Jag skulle aldrig gå med på porrtidningar. Hela porrindustrin är kvinnoförnedrande. 
  • taquine
    Anonym (Orolig) skrev 2014-08-26 12:47:06 följande:
    Ge honom en H&M katalog, kanske lite yngre tjejer där
    Goodness me
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Orolig) skrev 2014-08-26 12:47:06 följande:
    Det är väl just kvinnor han bör rikta sin uppmärksamhet till, inte småflickor. Och det är ju knappast tanter vi pratar om i Ellos-katalogen....
Svar på tråden min son runkar till ellos-kataloger