jmynt skrev 2014-08-27 11:22:13 följande:
mitt problem är att ovavsett hur stor tvätthögen bli så finns det fortfarande massa kläder kvar. våra barn ärver också efter varandra och det tycks bara bli mer o mer för varje barn och vi vill absolut ha fler ;) hur många ombyten på ett ungifär har era barn?
Ska man skaffa fler barn så tycker jag att man ska spara. Nu med tre barn som vi försöker vara hemma med så mycket vi kan så inser man ju att de små storlekarna knappt slits och inte särskilt viktigt med nytt för en 2-åring

. Går finfint att springa runt och leka i en lite tvättblekt tröja som både storebror 1 och 2 har haft tidigare. Inga gifter kvar

. Riktigt trasigt slänger jag.
Ja, du...vad har de. Jag skulle tippa på runt 6 vanliga byxor och lika många långärmade T-shirtar. 2-3 tjocktröjor (bomull och fleece). 4 par mjukisar. Oändligt antal kalsonger och strumpor

.
Nu har äldsta börjat skolan så har behövt köpa in lite mer kläder till t.ex gympa - ute och inne. Börjar bli lite mer specialönskemål också.....kommer nog med mellansonen om 1-2 år också skulle jag tro.....med skolstart.