Brasse Brännström död.
Brasse Brännström gick bort i kväll. Jag kommer alltid att minnas hans "fel, fel, fel" i Fem myror är fler än fyra elefanter från 1973 - 1974.
Vila i frid.
Brasse Brännström gick bort i kväll. Jag kommer alltid att minnas hans "fel, fel, fel" i Fem myror är fler än fyra elefanter från 1973 - 1974.
Vila i frid.
Sorgligt.
Förknippar Brasse mest med Pelle Svanslös-julkalendern. Nu måste jag nog ta och se den.
Folk dör varje dag, ingen som får höra om det, inget speciellt med denna Brännström.
Folk dör varje dag, ingen som får höra om det, inget speciellt med denna Brännström.
Sorgligt....hur mycket älskade man inte "Fem myror..." och vad man har skrattat åt "Magnus & Brasse"... nu är ena halvan borta
Det var inte bara Brasse som gick bort denna fredag.. Även rallylegenden Björn Waldegård.. Sorgligt att två profiler, även inom två så olika saker, gick bort på samma dag :(
Det känns så fel fel fel att Brasse gått bort. Men han lever vidare i hur jag och säkert många med mig sjunger alfabetsvisan till våra barn.
varför dog han?