• Jordgubb90

Fått positivt gravtest, är det falskt?

Hej!

Provar posta en tråd igen då jag fick dålig respons igår. Jag plussade igår på både "manuellt" och digitalt test men har ätit primolut nor och undrar om någon vet om det kan ge falskt utslag på testet?

Vågar jag tro på det????

• Svar på tråden Fått positivt gravtest, är det falskt?
  • Jordgubb90

Tack för svaret! Tog ett digitalt som visar gravid v2-3. Men vågar inte tro det förrän jag extrakollat med läkaren om det kan vara sant trots att jag tar pillrena.

• Jag är bara jag
    Jordgubb90 skrev 2014-08-30 17:08:58 följande:
    Tack för svaret! Tog ett digitalt som visar gravid v2-3. Men vågar inte tro det förrän jag extrakollat med läkaren om det kan vara sant trots att jag tar pillrena.

Du får ju inte Primolut nu som gravid!! Grattis förresten!
  • Jordgubb90

Vad menar du? Jag har ju ätit de precis. Därför jag är rädd att det visar fel på testet. :P

• Jordgubb90

OM jag nu är gravid så har jag tyvärr ätit dom under graviditeten :( Tog ett test innan jag började med dom. Sen åt jag dom i 10 dagar och nu efter 16 dagar, ingen mens och positivt test! Så OM det inte är felaktigt test pga pillrena så har jag ätit dom när jag var gravid eftersom jag inget visste. Tack för att du svarar :) Känns bra att prata med någon.

• Jag är bara jag

Så tidigt är det ingen fara,kanske inte senare heller,men rekommendationen är att inte äta dem som gravid. Du får kanske göra VUL så du ser hur långt gången du är. Glad

Svar på tråden Fått positivt gravtest, är det falskt?