Ryckningar i ögat
Nu har jag haft ryckningar i ena ögat i över en vecka. Det vägrar ge sig! Någon som har tips på hur jag blir av med det här enerverande problemet?
Nu har jag haft ryckningar i ena ögat i över en vecka. Det vägrar ge sig! Någon som har tips på hur jag blir av med det här enerverande problemet?
Stressa av
Stressa av
spasmer kan vara fördjävligt irriterande.... har inget tips faktiskt, det går nog över av sig själv så småningom.
spasmer kan vara fördjävligt irriterande.... har inget tips faktiskt, det går nog över av sig själv så småningom.
Jag får såna ryckningar när jag har inre stress.
Jag får såna ryckningar när jag har inre stress.
Det brukar jag också få och då kniper jag ihop ögonen hårt av bara den och då brukar det gå över. Brukar få ryckningar vid överläppen också. Irriterande men ofarligt.
Det brukar jag också få och då kniper jag ihop ögonen hårt av bara den och då brukar det gå över. Brukar få ryckningar vid överläppen också. Irriterande men ofarligt.
Skriver under på att det är stressrelaterat... Hade ryckningar i benet, armen, ögat och läppen under några veckor i slutfasen av mitt avhandlingsskrivande. Det kom och gick. Med tryck kan man få det att släppa tillfälligtvis, men det kommer tillbaka och ger sig inte förrän stressen har släppt.
kan vara magnesiumbrist!
kan vara magnesiumbrist!
alla gröna grönsaker och fisk innehåller mycket magnesium