Barnvagnen är hemma och monterad, så ger en liten feedback så andra kan läsa. Än så länge ligger bebis i magen, så detta är mest ur ett "installationsperspektiv".
Efter någon vecka kom ett stort paket hemlevererat, precis som andra skrivit så fanns ingen manual på svenska eller engelska. Dock fanns en på polska (tror jag). Till "bilstolen" fanns dock ett typ av certifikat och instruktion på engelska som förklarar att den håller europeisk standard. Gissar att de skickar med det för just den för det gäller säkerhet och bilar.
Instruktion behövdes dock inte tycker jag, det var så enkelt att sätta ihop och anvisningar på själva ramen hur man tar ur och byter insats exempelvis. Snygg och inte plastig alls, skön höjd. Rejäla däck som vi får se klarar vintern. När det gäller "gunget" så är det bra fjädrar som gör att när man är ute och går med vagnen är det lätt att få till lite extra gung, upp och ner. Den känns stabil, enkel att ta isär och få in i bilen. I värsta fall om man behöver få ännu mer plats är även däcken lätta att med ett klick ta bort. 4000 kr inkl frakt. Då är det liggdel, sittdel, "bilstol". Benskydd som man knäpper på till alla. Två olika myggnät och ett plastskydd för regn antar jag. Skötväska som går att hänga på, mugghållare och ett mjukare skydd/dyna för blöjbyten antar jag.
Själv har jag inte varit och tittat på så mycket andra vagnar, men än så länge ser jag inget problem med denna och då har jag fått nytt för en vettig peng. Bilder kommer i nästa inlägg.