Anonym (Fru Nudist) skrev 2022-09-17 00:11:03 följande:
Jag och min man brukar åka till nudist stränder på sommarsemestern. Skanör är ett ständigt återkommande resemålet för oss. Ibland om vi legat avskilt och inte stört någon har vi haft lite mjukare sex, så som avrunkning, lite sug och slick.
För fyra år sedan var vi i Frankrike och spenderade nästan en vecka på välkända Cap D?Adge. Vi fann oss tillrätta i vuxen zonen och kunde kela och mjuksexa och då ofta med åskådare på lite avstånd. Att par har regelrätt sex och t.o.m. gruppsex kan förekomma där. Vi hade hittat ett mysigt avskilt ställe en bit från vattnet och efter lite kelande så hade jag sugit av min man. vi hade två yngre mörka killar som åskådare en bit bort. När min man gick ner till havet för att bada och skölja av sig så kom killarna efter en stund upp till mig och började prata. killarna var väldigt vänliga och hade enligt mitt mått väldigt imponerade kukar. Efter en stunds samtal blev jag övertalad att runka den ena killen. Hur som helst så när min man kom tillbaka så hade det blivit både sug och knull och han höll sig på avstånd och lät båda killarna avsluta med att komma i mig Innan han kom fram.
Jag skämdes lite efteråt men han var inte arg. Han sa att det var sexigt att se men vi har inte gjort om det. Jag hade lite ångest eftersom jag inte ens tänkte på honom när jag knullade med killarna, utan skydd dessutom och jag lät dem komma i mig.
Lyckligtvis blev det inga efterspel. Det blev ett härligt sexigt minne men också förknippat med skamkänslor. Vi har annars aldrig varit inne på varken swingerslivstil eller cuckold.
Alltid kul med osäkert sex, otrohet och att strunta i att kolla med sin partner om swinger/cuckold är okej
Kanske finns en anledning till att ni inte gjort om det, dvs din partner var inte okej med det och att han tyckte det var sexigt tror jag inte ett ögonblick på, annars hade ni väl gjort om det.